مطلع الفجر11:17 - 1402/02/25
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمانشاه:

ضرورت اهتمام همه دستگاهها به موضوع افزایش آگاهی های عمومی شهروندان +عکس

عباسی گفت: همه دستگاهها بایدبه موضوع افزایش آگاهی های عمومی موضوع افزایش آگاهی های عمومی و توجه به لزوم افزایش آن در جهت ارتقاء سلامت روحی و روانی شهروندان اهتمام لازم را بعمل آورند.

به گزارش مطلع الفجر ،شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان گیلانغرب با حضور معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمانشاه تشکیل شد. 

در این نشست عباسی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، صفری رئیس دادگستری شهرستان گیلانغرب و خدرویسی دادستان شهرستان نیز از اجرای برنامه های پیشگیرانه در راستای سالم سازی جامعه و کاهش ورودی پرونده ها خبردادند و اعلام نمودند خوشبختانه شهرستان گیلانغرب از وضعیت مطلوبی در زمینه نرخ بزهکاری در سطح استان برخوردار است. 

عباسی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمانشاه در سخنانی با اشاره به مقوله امنیت بعنوان بستر پیشبرد مسائل اجتماعی اقتصادی سیاسی فرهنگی گفت: همه دستگاهها باید با احساس مسئولیت به موضوع افزایش آگاهی های عمومی و توجه به لزوم افزایش آن در جهت ارتقاء  سلامت روحی و روانی شهروندان بعنوان یک رویکرد مهم با برنامه ریزی هدفمند اهتمام نمایند.

 عباسی لزوم  بهره گیری از شیوه ها و ظرفیت های مختلف هر شهرستان را در تحقق برنامه های پیشگیرانه از وقوع آسیب های اجتماعی مورد تاکید قرارداد.

 وی تصریح کرد: براساس آمارهای احصاء شده شهرستان گیلانغرب کمترین آمار را در وقوع جرم و دعاوی در دوسال گذشته داشته است.