مطلع الفجر10:53 - 1402/02/24

افتتاح مدرسه 6کلاسه روستای کل کش به همت خیر نیک اندیش+عکس

اقدام خیرخواهانه خیر نیک اندیش در روستای کل کش دهستان حیدریه در بخش گواور مدرسه ۶ کلاسه را به سرانجام و افتتاح رساند.

به گزارش مطلع الفجر تیر ماه سال1400سید حسن طباطبایی تفاهم نامه ساخت مدرسه ی 6 کلاسه را در روستای کل کش در بخش محروم گواور شهرستان گیلان‌غرب  را امضا و امروز رسما افتتاح  کرد.

امروز  24اردیبهشت 1402 این مدرسه در مقطع متوسطه  دخترانه با زیر بنای 290 متر مربع  و با محوطه 1400متر و هزینه سه و نیم میلیارد تومان به نام نوه آقای طباطبایی ،خانم ترمه طباطبایی رفیعی  به دست وی ،افتتاح شد.

سید حسن طباطبایی در سخنانی  گفت: لذتی که در زمان افتتاح مدارس ساخته شده میبرم  بیشتر از زمانی است که تفاهمی صورت می‌گیرد، نیتم این بود که مدرسه ای که بسازم بنام نوه کوچیکم  باشد  تا در آینده ادامه دهنده راه من باشد.

در این آیین  افتخاری رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه ضمن تشکر از کار خداپسندانه خیرین مدرسه ساز آقای سید حسن طباطبایی  و همراهان و حسنات و فضیلت های کار های خیرانه گفت:قطعا  این اعمال خیر را خداوند متعال آنگونه که باید در نظر دارد و ما هم برای سلامتی و نعمت و برکت در زندگی این بزرگواران همیشه دست به دعا خواهیم بود.

دکتر حیدری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از حاج آقا طباطبایی و همراهان و خیرین دخیل در این اقدام خیر گفت: مردم این دهستان قدر شناس هستند وطبعا نام نیک جنابعالی و خیرین برای مردمان این روستا و دهستان ماندگار خواهد ماند وآثار و برکات قطعا برای جنابعالی و خیرین همواره در دنیا و آخرت توشه راهتان می‌باشد.