مطلع الفجر10:58 - 1402/02/18
فرمانده سپاه در آیین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی ؛

شهید مطهری در واقع اولین شهید جهاد تبیین بود + عکس

فرمانده سپاه شهرستان گیلانغرب گفت :شهید مطهری در واقع اولین شهید در راه "جهادتبیین" هستند.

به گزارش مطلع الفجر ، دکتر نجفی ؛فرمانده سپاه شهرستان گیلانغرب :

✅شهید مطهری در واقع اولین شهید #جهاد_تبیین هستند

✅در مبحث علم آموزی و تربیت ،حقیقتا  موضوع تربیت مقدم بر آموزش است و فی نفسه باید  عنوان آموزش و پروش از ابتدا وزارت پرورش و اموزش  انتخاب می شد

✅در راستای دمیدن هرچه بهتر  روح و مفاهیم   و معارف اسلامی ،  اعتقادی و فکری  معنوی  در مدارس و بدنه اموزش و پرورش ، باید از وجود  و ظرفیت حوزه های علمیه  در این رستا بیش از پیش استفاده کرد.

✅امروز جریانات پشت پرده ای که از همان سالهای تغیر نام نهادی چون جهاد سازندگی به جهاد کشاورزری ، پیگیر اهداف خود بودند تا روح معنویت  را در بدنه وزارتخانها و نهادهای محوری  کمرنگ نمایند.

✅امروز ما اگر از برخی کاستیها در حوزه اموزش و پروش سخن میگوییم قطعا بنا بر سیاه نمایی نیست چرا که  به فرموده مقام معظم رهبری  معلمین عزیز  متعهد، سربازان گمنامی هستند که شان و جایگاه آنان عزیز و قابل تجلیل است اما رسالت  در مسیر جهاد تبیین  امری است که  پرچمداری ان وظیفه و  رسالت موکد ماست .

 

آیین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم در مجموعه فرهنگی یادمان شهدای گیلانغرب با حضور فرماندار، فرماندهی سپاه، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه گیلانغرب و جمعی دیگر از مسئولان، فرهنگیان و مربیان عقیدتی سیاسی برگزار شد