مطلع الفجر16:25 - 1401/12/21
سردار مرادی:

گیلانغرب همواره در ایستادگی و وفاداری به نظام سرآمد بوده /ضرورت امروز جامعه ماجهاد تبیین است

نماینده عالی قرارگاه عملیاتی امام علی علیه السلام در جمع بسیجیان گردان امام علی.ع. شهرستان گیلانغرب حاضر شد.

به گزارش مطلع الفجر ،سردار مرادی نماینده عالی قرارگاه عملیاتی امام علی. ع. در غرب کشوربا حضور در جمع بسیجیان گردان امام علی. ع. شهرستان گیلانغرب در شهرک صنعتی ضمن تبریک روز شهیدگفت:
آنچه امروز ما از افتخار،عزت  و بالندگی در جهان و منطقه داریم مدیون خون شهیدان و ایثارگری و از خودگذشتگی آنهاست. 
وی  از تدابیر، اتحاد وهمدلی، هوشمندی و اشراف اطلاعاتی مردم و مسولان  که در شهرستان گیلانغرب در پاییز سال جاری انجام شد و توطئه توطئه گران و بد خواهان نظام  را خنثی کرد تقدیر می‌نمایم. 
سردار مرادی  در باب اهمیت گیلانغرب که سندی افتخار امیز از مقاومت و وفاداری به نظام دارد افزود: در جریات اتفاقات اخیر کشور، گیلان غرب یکی از شهرستانهای هدف  دشمن بود که کوردلان خواستند این شهر را به ورطه اغتشاش کشاند اما با هوشیاری مردم  تیر دشمنان به سنگ خورد و توطئه و مکر  دشمنان و استکبار جهانی شکست خورد. 

نماینده عالی قرارگاه عملیاتی امام علی. ع. در غرب کشور در تشریح جدال و جنگ ترکیبی دشمن گفت: آنها علی رغم حجم سنگین هجمه در ابعادی چند لایه در جنگ هیبریدی امروز خودشان نیز به شکست خوددر کارزار خباثت و اغتشاش  اعتراف دارند اما همچنان قطعا دست از خصومت و فتنه انکیزی برنخواهند داشت  وبر توهم بر اندازی و بلوا  امیدوارند.
وی افزود: امروز امیدواری در دل  مردم  تثبیت و ارامش در جامعه برقرار شده و این به برکت خون شهدا، رهنمودهای مقام معظم رهبری و همت و هوشیاری مردم است.

✍وی به هجمه دشمن در عرصه تحریف واقعیتها، خدمات نظام و انعکاس خصمانه  بسیاری رویدادها در داخل کشور اشاره و یاد آمور شد:ما سوای توجه به تقوید و تعالی بنیه دفاعی، باید باجهاد تبیین و روشنگری واقعیات و خدمات نظام و فعالیت کافی، مستمر و هدفمند در مسیر جهاد تبیین  عرصه را برفتنه انگیزی و توطئه افرینی دشمن ببندیم
.