مطلع الفجر20:18 - 1401/12/10
اختصاصی؛

دستگیری شبکه سازمان یافته اخلال در نظام ارزی در گیلانغرب

پیرو رصدهای شبانه‌ روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه شبکه اصلی خروج ارز و ایجاد اخلال در ارز کشور در شهرستان های مرزی متلاشی شد.

به گزارش مطلع الفجر ، یک منبع مطلع به رسانه مطلع الفجر گفت ؛پیرو رصدهای شبانه‌ روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه شبکه اصلی خروج ارز و ایجاد اخلال در ارز کشور در شهرستان های مرزی متلاشی شد این افراد میلیارد ارز .دلار ودینار قاچاق نموده و باعث ایجاد نوسان در قیمت ارز و عدم ورود ارز به چرخه اقتصادی کشور شده اند. این افراد به صورت شبکه ای و سازمان یافته در بازارچه های مرزی بصورت هدفمند و طی یک اقدام پیچیده و غیر قانونی ارز کشور را از چرخه خارج و به کشورهای همسایه قاچاق میکردند

 این  منبع  آگاه و موثق شهرستان در گفتگو با مطلع الفجر  اظهار داشت: که طی رصدهای دقیق و شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه ، این شبکه در زیر چتر اطلاعاتی سپاه متلاشی شد.

افراد دستگیر شده علاوه بر قاچاق دلار و دینار  و ایجاد اخلال در بازار اقدام به قاچاق سوخت یارانه ای کشور به میزان چندین میلیون لیتر نموده اند.

 

سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه عنوان نمودند کلیه تحرکات افراد مخل نظام ارزی و سوخت زیر چتر اطلاعاتی می باشد و در موقعیت مناسب مورد ضربه قرار خواهند گرفت.

 

تلفن ۱۱۴ ستادخبری  اطلاعات سپاه آماده هرگونه اخبار در حوزه های اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی ، امنیتی و.... میباشد.