مطلع الفجر11:37 - 1401/11/22

طنین فریاد مرگ بر امریکا در راهپیمایی 22 بهمن گیلانغرب+ تصاویر

مردم دومین شهرمقاوم کشور گیلانغرب با حضور پرشورخوددر مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن حماسه دیگری را خلق کردند.

به گزارش مطلع الفجر ،مردم مقاوم ومرزبانان اولین شهرمقاوم غرب کشور با اجتماع در میدان 22 بهمن پس از عبور از خیابان شهید بهشتی با سردادن شعارهای ضداستکباری مرگ بر آمریکا ومرگ بر اسراییل انزجار خود را از هرگونه ظلم و ستم اعلام و ظلم ستیزی مردم ایران اسلامی را فریاد زدندودرمیدان توحید این شهر اجتماع کردند. 
حضور پرشور جوانان، فرهنگیان ،دانش آموزان و اقشار مختلف مردم بویژه زنان این شهرستان در راهپیمایی امروز مثال زدنی  بود. 
حضورپدران و مادران همراه با فرزندان خردسال خود جلوه هایی از عشق به وطن و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در چشم هر بیننده ای تداعی می کرد و وحدت نسل های مختلف را در دفاع از انقلاب اسلامی را نشان داد. 
مسئولان شهرستان در کنار شهروندان گیلانغربی ازساعات اولیه راهپیمایی حضور داشتند
امام جمعه شهرستان گیلانغرب در این مراسم ضمن اشاره به خصوصمت بی پایان استکبار در حق ملت ایران اسلامی و ملتهای آزاده در سخنانی در جمع پر شور مردم شهر گیلانغرب نقش مردم در پیروزی ا نقلاب را مهم عنوان کرد و اظهارداشت مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در هر شرایطی دست ازدست آوردها و آرمانهای امام  وانقلاب برنخواهند داشت .
حجت الاسلام فاطمی نسب  به برکات انقلاب اسلامی شاره و ابراز داشت : در سایه ایمان به خدا وبصیرت و صبر ملت ایران و رهبری حکیمانه دست چپاول استعمار از کشور ما قطع شد، سالها بود که روباه پیر انگلیس خبیث و شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار  بر منابع کشور چنگ انداخته بودند و منابع کشور را غارت می کردند و اجازه دخالت خاندان پهلوی را نمی دادند و هر طور که می خواستند کشور را به تاراج می بردند .
 وی افزود :اما انقلاب اسلامی جلوی این ظلم و فساد قد علم کرد و با خفت و خواری آنها را از کشور بیرون کرد،انقلاب اسلامی ما علاوه بر بیداری ملت ایران عامل بیداری ملت های مظلوم شد که زیر بار ظلم وستم له شده بودند.
 در این مراسم همچنین سرهنگ نجفی فرمانده سپاه شهرستان گیلانغرب  ضمن نکوداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت :دکتر محمد جواد نجفی فرمانده سپاه شهرستان گیلانغرب گفت: دشمنان بدانند که اغتشاش و توطئه چینی در جمهوری اسلامی با این مردمان بصیر جواب نخواهد داد  و بهتر است که بروند و این دلار های کثیف را خرج پایه های مستهلک و پوسیده عبری سیاسی خود کنند که در مسیر سراشیبی اضمحلال قرار گرفته است.

 وی افزود: خداوند را شاکریم که گیلانغرب سرافراز در قضایای اخیر فتنه، طلایه‌دار عرصه وفاداری به نظام و انقلاب و در این عرصه رو سفید از آب درآمد وبا وفاداری مثال زدنی خود ثابت کرد که همواره پایه آرمانهای نظام و انقلاب خواهد بود.