مطلع الفجر10:43 - 1401/11/12
فرماندار گیلانغرب خبر داد:

آغاز بهره‌برداری و کلنگ‌زنی از ۱۰۰ پروژه عمرانی و رفاهی در گیلانغرب

فرماندار گیلانغرب از افتتاح و کلنگ زنی ۱۰۰ پروژه عمرانی، صنعتی، رفاهی، کشاورزی و گردشگری در این شهرستان در بزرگداشت ایام دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش مطلع الفجر ،فرماندار گیلانغرب از افتتاح و کلنگ زنی ۱۰۰ پروژه عمرانی، صنعتی، رفاهی، کشاورزی و گردشگری در این شهرستان در بزرگداشت ایام دهه مبارک فجر خبر داد.

 مهندس وحید محمدی  در گفتگویی با گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر گفت: طرح های خدمات عمران روستایی و شهری، ۱۱ پروژه گازرسانی به روستاهای باقی مانده شهرستان در دهستان ویژنان، طرح های تولید بیتومین و فرآوری قیر طبیعی، دامپروری، آبخیزداری، احداث واحدهای مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد حضرت امام (ره)، آسفالت راه‌های اصلی و روستایی و طرح های بسیج از مجموع ۹۷ طرحی است که امروز به بهره برداری می رسد.

وی اظهار کرد: علاوه بر این شاهد آغاز عملیات اجرایی سه طرح گردشگری و عمران روستایی خواهیم بود که طرحهای اشتغالزا ۴۰ فرصت شغلی جدید را در شهرستان فراهم می کند.

فرماندار گیلانغرب در ادامه گفت: دهه مبارک فجر فرصتی برای معرفی خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی است و در شرایط کنونی که دشمن درصدد است تا خدمات نظام را مخدوش و کمرنگ کند و با بزرگنمایی مشکلات بین مردم و نظام فاصله بیندازد همه وظیفه داریم تا با روشنگری و آگاهی بخشی با توطئه های دشمن مقابله کنیم.

محمدی اضافه کرد: همه باید تلاش کنیم در سنگر جهاد تبیین با نقشه های دشمن و توطئه های آن ها مقابله نماییم.

وی با بیان اهمیت گرامیداشت ایام خجسته دهه فجر به بهترین شکل ممکن، ضرورت برنامه ریزی مناسب و همکاری همه دستگاه‌ها را مورد تاکید قرار داد و خواستار برگزاری هرچه باشکوه تر مراسمات دهه فجر با محوریت مردم بویژه یوم الله ۲۲ بهمن شد.