مطلع الفجر14:57 - 1401/11/10
در جلسه بزرگداشت دهه فجر مطرح شد:

اجرای دهها برنامه در گرامی داشتت دهه فجر انقلاب در گیلانغرب+ تصاویر

مسئولان گیلانغرب از اجرای دهها برنامه و افتتاح نزدیک به یکصد طرح و پروزه در دهه فجر امسال خبر دادند .

به گزارش مطلع الفجر ، جلسه هماهنگی برنامه های دهه  مبارک فجر انقلاب در فرمانداری شهرستان گیلانغرب برگزار شد .

حجت الاسلام فاطمی نسب  امام جمعه شهرستان گیلانغرب  در آستانه دهه فجر ،با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب گفت: دهه فجر دهه خنثی سازی تلاش حداقل یک ساله دشمن و برای بی تفاوت کردن مردم نسبت به انقلاب و آرمان خدایی و جهانی آن است چرا که اوج مراسم دهه فجر در ۲۲ بهمن متجلّی است .

وی نگاه متخاصم  استکبار از بدو انقلاب تا ماجراهای  اخیر را یاد آور و خاطرنشان کرد: روزی که این ملت بزرگ و قهرمان قدرتمندتر از گذشته به دهان یاوه سرایان آمریکایی خواهد زد و آنان را بیش از گذشته زمین گیر و ناکام خواهد کرد .

وی با تاکید بر  نکوداشت کیفی سالگرد پیروی انقلاب گفت : امروز در برهه که نیاز به جهاد تبیین بیش از هر زمان دیگر ضروری است چرا که امروز باید برای همه دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدمات ارزنده نظام  تبیین شود

وی در ادامه به دو بعد بیرونی و داخلی  مناقشات و اتفاقات  میدانی در دکترین  منطقه ای جمهوری اسلامی اشاره کرد و به مصادیقی از شرایط آخر زمانی پرداخت ، وی چالش و مشکلات اقتصادی ، حرام خوری ، مال اندوزی و ثروت های نا پاک  و احتکار مواد غذایی اشاره کرد .

افتتاح  واحدهای مسکونی  محرومیت زدایی و پایگاههای مقاومت ، برگزاری مسابقه فرهنگی /رزمایش الی بیت المقدس  و مراسم بزرگ جهاد تبیین و جشنهای انقلاب در دهه مبارک فجر
 

دکتر نجفی فرمانده سپاه شهرستان گیلانغرب  ضمن نکو داشت دهه فجر انقلاب اسلامی  از برگزاری مراسم و برنامه های متنوع  همزمان با دهه فجر انقلاب خبر داد.

وی  با اشاره به دستاوردهای شاخص انقلاب اسلامی در چند دهه اخیر گفت : انصافاً تحقق این‌همه دستاوردها و برکت برای کشور و ملت ما ، آنهم در اوج تحریم ها و سنگ اندازی های استکبار  چیزی جز معجزه نیست .

وی تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب ، جانفشانی شهدا و تلاش های امام امت  و درایت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب ، ایران در اوج اقتدار و بالندگی خود قرار دارد و مولفه تاثیر گذار شاخص بر معادلات و کنش های منطقه ای و حتی جهانی بدل شده است.
 

فرماندار شهرستان گیلانغرب  از افتتاح و بهره برداری از 96 طرح و پروژه در دهه فجر امسال خبر داد

مهندس محمدی  در  جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر انقلاب گفت :رمز استواری، استقلال، عظمت و سربلندی ایران اسلامی پایبندی به دین و و اطاعت از ولی فقیه است.

 

فرماندار گیلانغرب با توصیه بر خدمت صادقانه، تلاش شبانه‌روزی و بی‌منت به جامعه به ویژه محرومان و مستضعفان، تصریح کرد: آئین دهه فجر امسال باید با رویکرد جهاد تبیین، گفتمان نو در ذیل کلید واژه‌های اساسی انقلاب اسلامی در شهرستان اجرا شود.