مطلع الفجر08:27 - 1401/11/08
فرماندار گیلانغرب خبر داد:

رتبه برتر گیلانغرب در سامانه رصد اشتغال استان

فرماندار شهرستان گیلانغرب از کسب رتبه برتر این شهرستان در سامانه رصد اشتغال استان با اجرای ۱۲۸ درصد تعهد اشتغال خبر داد .

به گزارش مطلع الفجر ،وحید محمدی  اظهار کرد: شهرستان گیلانغرب رتبه دوم استان در سامانه رصد در خصوص انجام تعهد اشتغال را در سال ۱۴۰۱ دارا است.

وی افزود: در بخش اعتبارات تبصره ۱۶ و ۱۸ انجام تعهد اشتغال شهرستان ۴۰۰ پرونده بوده است که بیش از ۱۲۸ درصد اجرای تعهد انجام شده است.

فرماندار گیلانغرب تصریح کرد: در سال ۱۴۰۰ تعداد ۲۳ پرونده اشتغال معادل ۲میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان در بخش تبصره ۱۶ باقیمانده بود که انجام شد و درسال جاری نیز ۳۸۳ پرونده معادل ۳۸میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان بود که انجام شده و ۲۸ پرونده نیز اضافه‌تر انجام گرفته است.

محمدی گفت: در بخش تبصره ۱۸ تعداد ۱۳ نفر تعهد اشتغال شهرستان معادل ۲میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان بوده است که پرداخت شده است.

وی گفت: در بخش خیرین بلاعوض ۸نفر معادل ۴میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان و صندوق امداد ولایت ۳۴ نفر معادل ۱۲میلیارد و ۹۵۰میلیون تومان، اشتغال پایدار ۶۷ نفر، هدایت شغلی ۳۹۵ نفر، مهارت آموزی ۲۵۰ نفربا اجرای ۲۷۵ نفر، مقدماتی ۱۴۴ نفر با اجرای ۱۲۰ نفر و پایدارسازی ۱۹۰ نفر تعهد اشتغال داشته است که انجام شده است.

وی در پایان افزود: شهرستان گیلانغرب در طول ده ماه از سال سقف صد درصدی تعهدات اشتغال را انجام داده و مضاف بر آن ۲۸ درصد دیگر نیز انجام داده است و ما انتظار داریم با توجه به کسب رتبه برتر استان در سال آینده نگاه ویژه‌تری به این شهرستان شود./.