مطلع الفجر12:46 - 1401/10/08
توصیفی ، تصویری ؛

مراسم بزرگداشت 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت درگیلانغرب+ تصاویر

مراسم محوری دهه بصیرت با حضور مسئولان شهری و مردم ولایتمدار در آستانه 9 دی روز تجلی بصیرت و میثاق امت با ولایت در مسجد جامع شهر گیلانغرب برگزار شد.

به گزارش مطلع الفجر ،مراسم دهه بصیرت به همت ستاد گرامیداشت دهه بصیرت شهرستان گیلانغرب با حضور مسئولان  و مردم ولایتمدار در آستانه 9 دی "روز تجلی بصیرت و میثاق امت با ولایت" صبح امروز در محل مسجد جامع شهر گیلانغرب برگزار شد.
امام جمعه  گیلانغرب با اشاره به حیله های دشمن و هجمه او در جنگ هیبریدی گفت: دشمن مبارزه سخت را کنار گذاشته و به مبارزه نرم روی آورده و مسئولین باید در زمینه مسایل فرهنگی آمادگی مبارزه را داشته باشند.

وی با یادآوری تجربه تکرار نشدنی حضور میدانی و میلیونیملت ایراندر 9 دی سال 88 خاطرنشان کرد: نکته مهم این است که باید دستاوردهای 9 دی وفتنهای که توسط دشمنان خارجی و برخی معاندین داخلی با حضور حماسی مردم به بن بست رسید تبیین شود و بحق  امروز مقوله جهاد تبیین و آگاهی بخشی در برابر تحریفات رسانه ای دشمن امری ضروری است.

 حجت الاسلام و المسلمین رضوانی با بیان سه مناسبت سالروز شهادت سردار دل ها شهید سلیمانی،ایام فاطمیهو یوم الله 9 دی بر لزوم استفاده از این ظرفیت ها تأکید کرد و افزود: برنامه های این ایام با توجه به هر سه مناسبت تدارک دیده شده است که در مجموع اقدامی در جهت نکوداشت ارزشهاست .
 در ابتدای این مراسم همچنین جانشین سپاه گیلانغرب  جنگ نوین دشمن را راهبردی برای نا امید کردن مردم از نظام و حاکمیت خواند و اظهار داشت : امروز دشمنان با تاسی به مبانی جنگ نرم و ترکیبی سعی در ایسجاد یاس و نا امیدی و ایجاد شبهات  در دل مردم دارد .
 سرهنگ شریفی  ابراز داشت  مردم عزیز ضمن بزرگداشت حماسه 9 دی که در حقیقت به منزله تجدید میثاقی با آرمان های انقلاب و تحکیم بنیان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود، بار دیگر  صلابت، وحدت و همبستگی خود را در برابر دسیسه های فتنه گران و دشمنان نظام به نمايش گذاشتند.