مطلع الفجر09:21 - 1401/10/07
امام جمعه گیلانغرب:

ریشه تمام مشکلات و گرفتاری‌ها، دوری از دین است

امام جمعه گیلانغرب گفت: ریشه تمام مسایل، بلایا، مشکلات و نفاق دوری از دین و ناکارآمد جلوه دادن دین است..

به گزارش مطلع الفجر ،امام جمعه گیلانغرب گفت: ریشه تمام مسایل، بلایا، مشکلات و نفاق دوری از دین و ناکارآمد جلوه دادن دین است از این رو همگی وظیفه داریم با هوشیاری و مراقبت، آسیب‌ها و تهدیدها را در این رابطه بشناسیم و به معرفی چهره واقعی دین در جامعه بپردازیم.

حجت الاسلام مجتبی فاطمی‌نسب  در آیین سوگواری و عزاداری به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) و با گرامیداشت هفته بصیرت در حسینیه شهید دکامی زاده در ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین با اشاره به خطبه حضرت زهرا (س) در فدکیه، افزود: بسیاری از اقوام و ملت ها به دلیل بیراهه رفتن و دین گریزی سقوط کرده اند از این رو مساله دین و دین‌مداری بسیار مهم است.

وی اظهار کرد: مساله نفاق و چند دستگی که اخیرا در جامعه ایجاد شد به دلیل این بود که برخی از جریان ها و رسانه ها و معاندان دین را ناکارآمد جلوه دادند که البته این رزمایشی برای تقویت توانمندی و اقتدار نیروهای کشور و آمادگی هرچه بیشتر ملت بزرگ ایران برای مقابله با تهدیدات و دشمنی های دشمنان و معاندان نظام است.

امام جمعه گیلانغرب در ادامه گفت: در جریان اخیر خیلی ها نفاقشان مشخص نبود و خود را تظاهر به دین داری می کردند و برخی افراد گمنام میدان دار مسایل شدند که این مصداق واقعی خطبه فدکیه حضرت زهرا (س) است که اگر مومنان میدان را خالی کنند افراد پست و دون مایه میدان دار می شوند..
 

حجت الاسلام فاطمی نسب ادامه داد: دشمنی های دشمنان و معاندان نظام و انقلاب اسلامی ادامه دارد و نیاز است ما با تقویت بصیرت و دشمن شناسی مراقب باشیم که این انقلاب به دست نااهلان نیفتد.

او گفت: کسانی که به هر طریقی آب در آسیاب دشمن می ریزند و در ایجاد اختلاف و نفاق نقش دارند و دین برایشان هیچ ارزشی ندارد مسبب خون های ریخته شده هستند.

وی در ادامه بر روشنگری و تقویت بصیرت و بینش دشمن شناسی و جهاد تبیین به خصوص در نسل جوان تاکید کرد و گفت: حضرت زهرا (س) بهترین الگوی عملی ما در ولایتمداری و دین داری است که باید به ایشان توسل کنیم.