مطلع الفجر18:49 - 1401/09/20
استاندار کرمانشاه:

مردم گیلانغرب محق و شایسته بهترین خدمات توسط دولتمردان انقلابی هستند+عکسها

استاندارکرمانشاه در نشست شورای اداری شهرستان گیلانغرب:مردم گیلانغرب محق و شایسته بهترین خدمات توسط دولتمردان انقلابی هستند.

به گزارش مطلع الفجر،استاندار کرمانشاه در جلسه شورای اداری شهرستان گیلانغرب که با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد با تمجید از ایثار مردم گیلانغرب  در دوران دفاع مقدس و تقدیر از بصیرت والای مردم این شهرستان در همه صحنه های انقلاب اسلامی گفت روحیه مقاوم بودن مردم این خطه نشان از این است که مردمان این دیار همچنان در مسیر شهدا هستند.

 امیری مقدم افزودمردم گیلانغرب شایسته بهترین خدمات هستند و امیدواریم در آینده نزدیک شهرگیلانغرب به یک شهر پرتحرک زیبا و سرآمد در بخش اشتغال تبدیل شود 

وی افزود مدیران باید صادق بودن در خدمت رسانی را در اولویت کاری قرار داده و فعال، پرتحرک، انقلابی ، جهادی ، صادقانه و بی واهمه عمل کنند. 

استاندار کرمانشاه با تاکید بر ضرورت پیگیری  مسئولان راهداری و حمل ونقل استان در جهت نهایی نمودن طرح جامع پایانه مرزی سومارگفت تمام راههای منتهی به مرز سومار بایدتوسط راه وشهرسازی ارتقا پیدا کند. 

امیری مقدم با اشاره به اینکه تامین آب شرب شهر سرمست بزودی با تکمیل خط انتقال پایدار خواهد شد از دستور ادامه پروژه روکش آسفالت جاده گیلانغرب به اسلام آباد در محور چله که بدلیل مشکلات اداری  متوقف گردیده است خبرداد و تصریح نمود بمنظور رفع مشکلات خدمات عمران شهری و آبرسانی مناطق روستایی چهار دستگاه لودر و تانکرهای آبرسانی به شهرستان گیلانغرب اختصاص می یابد. 

مشکلات حوزه های طرح ملی مسکن، شبکه های انتقال آب کشاورزی سدها و تامین آب اراضی محدوده گورسفید و مرجان گمار ، تامین برخی کمبودهای تجهیزات درمانی و بیمارستانی، رفع موانع عمران شهری و اسناد مالکیت روستایی ، طرحهای اشتغالزا و... از دیگر مصوبات این نشست بود که استاندار به آنها اشاره نمود
در این جلسه فرماندار و امام جمعه نیز هریک مسائل و مشکلات شهرستان را در حوزه های مختلف تشریح و تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی نیز اقدامات و مشکلات دستگاههای متبوع را بیان داشتند