مطلع الفجر14:50 - 1401/09/01
امام جمعه گیلانغرب:

دشمن سعی دارد مفاهیمی همچون آزادی را با تعبیر غربی به دانش آموز ما منتقل کنند+تصاویر

امام جمعه گیلانغرب در یادواره شهدای دانش آموزی گفت: دشمنان امروز سعی دارند تا نسخه‌ای از مفاهیم تحریف شده و غربی آزادی را به جوانان و نوجوانان ما منتقل کنند.

به گزارش مطلع الفجر ،یادواره شهدای دانش آموز گیلانغرب با حضور مسئولین و کارکنان نهادها و ارگانها و دانش آموزان دختر شهرستان گیلانغرب صبح روز ۱ آذر ۱۴۰۱ در محل دبیرستان معصومیه شاهد برگزار گردید.

سرهنگ نجفی فرمانده سپاه ناحیه گیلانغرب در این آیین  ااظهار داشت؛ دشمنان نظام جمهوری اسلامی آنچنان که خود هم گفته اند به دنبال بی ناموسی و بردگی زنان هستند، در حالی که شعار آزادی می دهند و از واژه آزادی سواستفاده می کنند که حجاب دار بودن یک زن را هم برنمی تابند. وی به ماهیت عوام فریبانه اهداف دشمن اشاره و افزود: در حالی شعار  حمایت از مردم می دهند فرزندان و کودکان این مرز و بوم را با سقاوت تمام یتیم می کنند.

حجت الاسلام فاطمی نسب امام جمعه محترم شهرستان گیلانغرب  ننیز،به عنوان سخنران مراسم گفت :دشمنان اسلام امروز همه تلاش خود را به کار گرفته است که وحدت ما را از بین ببرد و دانش آموز و دانشجو ما را به آینده کشور ناامید کند. 

وی تصریح کرد: اگر چه دشمنان ۴۴ سال انواع تحریم های  ظالمانه ضد بشری بر علیه جمهوری اسلامی به کار گرفتند اما با مقاومت مردم هر بار نقشه های آنان نقش بر آب شد.

امام جمعه گیلانغرب  اابراز داشت: دشمنان اسلام امروز تلاش دارند که مفاهیمی همچون آزادی را با تعبیر غربی و شیطانی خود به دانش آموز ما منتقل کنند در حالی که دانش آموزان، دانشجویان و همه آحاد مردم ملت اسلامی به خوبی این مسائل را درک می کنند و می دانند آزادی واقعی در مکتب اسلام و حفظ ارزش های اسلامی متجلی است.