مطلع الفجر12:18 - 1401/08/30

تشییع باشکوه پیکر شهید مدافع امنیت در شهرگیلانغرب/ مردم شهید بیرامی را تا زادگاهش بدرقه کردند + تصاویر

امروز با حضور اقشار مختلف مردم گیلانغرب، پیکر مطهر شهید مدافع امنیت سردار «نادر بیرامی»تشییع شد.

به گزارش مطلع الفجر ،مراسم تشییع سرادر شهید نادر بیرامی از شهدای مدافع امنیت و فرزند گیلانغرب  از  میدان 22 بهمن   به سمت‌ میدان مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.
حجت‌الاسلام جلیلیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه در این مراسم که با حضور هزاران نفری مردم گیلانغرب  برگزار شد  با اشاره به اینکه دشمنی استکبار با جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون وجود داشته اظهار داشت: شرارت‌های دشمن از ابتدای انقلاب وجود داشته و همیشه ادامه دارد.
وی با بیان اینکه انتقام شهید نادر بیرامی حتمی است عنوان کرد: ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد و ملت ایران همیشه آماده شهادت بوده است.

جلیلیان با اشاره به شهادت ناجوانمردانه شهید بیرامی گفت: این شهید بزرگوار با وجود اینکه می‌توانست با اسلحه اقدام کند اما ترجیح داد بدون اسلحه وارد جمعیت شود و از اسلحه استفاده نکرد اما با سلاح سرد و ناغافل مورد حمله قرار گرفت.
شهید نادر بیرامی عصر روز جمعه به دست اغتشاشگران که قصد داشتند مراسم سالگرد یکی از بزرگان هنر شهرستان صحنه را به هم بزنند، به شهادت رسید و قاتل وی دستگیر و اعتراف کرد که این شهید را از قبل شناسایی کرده است.