مطلع الفجر11:28 - 1401/08/30

پیام تسلیت رئیس دادگستری و دادستان گیلانغرب در پی شهادت سردار بیرامی

رئیس دادگستری و دادستان گیلانغرب شهادت سردار بیرامی را تبریک و تسلیت گفتند.

به گزارش مطلع الفجر ،رئیس دادگستری و دادستان شهرستان گیلانغرب در پیامی شهادت سردار بیرامی را تبریک و تسلیت گفتند:
 در متن این پیام آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

"الذین آمنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عندالله و اولئک هم الفائزون"

بار دیگر ستاره ای از خیل مدافعان غیور و دلاور امنیت میهن عزیز اسلامی، شهد شیرین شهادت را در اوج اقتدار و مظلومیت نوش جان کرد، به دیدار معشوق شتافت و به شهدای ایثارگر و از خودگذشته این دیار  پیوست.

ایثار و از خودگذشتگی زیبنده انسان‌های فداکار و جان برکفی است که همواره در جهت رسیدن به معبود برای خدمت به مردم تلاش و مجاهدت می نمایند و در این راه از سلامت و جان خود می گذرند تا همچون مجاهد فی سبیل الله برای عزت و سربلندی کشور تلاش کنند.

اما  دشمنان کوردل و مخلان نظم و امنیت بدانند این شرارت ها هرگز خللی در عزم راسخ دستگاه قضایی و سربازان و حافظان نظام  و ملت  در صیانت از مردم و مبارزه با قانون شکنی وارد نخواهد ساخت و جان برکفان مدافع نظم و امنیت همواره تا آخرین قطره خون حافظ امنیت مردم عزیزمان و ادامه دهنده راه همرزمان شهیدشان خواهند بود.

اینجانبان به نمایندگی از دستگاه قضایی شهادت فرزند برومند این ملت و دیار گیلان غرب، سردار سر افزار نادر بیرامی  را  به ساحت حضرت ولی عصر(عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)، مردم شهید پرور و ولایی گیلان غرب و خانواده معزز این شهید والامقام و همرزمان این شهید سعید در مجموعه پر افتخار سپاه و بسیج تبریک و تسلیت عرض مینماییم .

بی شک جامعه اسلامی و دستگاه قضایی قدردان زحمات و خدمات و مجاهدتهای تمامی نیروهای با ایمان و متعهد انتظامی و سپاه و بسیج  می باشد.