مطلع الفجر10:11 - 1401/08/26

امام جمعه گیلانغرب: دشمن خباثت خود را با توهم‌زایی نشان می‌دهد

امام جمعه گیلانغرب با بیان اینکه هرکسی که حاکمیت دشمن را نفهمد امروز در جریان فریب آن‌ها گرفتار می شود، گفت: دشمن توان مواجهه با قدرت انقلاب اسلامی را ندارد از این رو خباثت خود را با توهم زایی نشان می‌دهد.

به گزارش مطلع الفجر ،حجت الاسلام «مجتبی فاطمی‌نسب» روز پنجشنبه در آیین تجلیل از ۵۵ تن از بسیجیان مدافعان امنیت و همچنین مدافعان سلامت گیلانغرب به مناسبت هفته بسیج افزود: خانواده ها باید مراقب باشند در جریان غفلت دشمن قرار نگیرند.

وی اظهار کرد: لزوم هوشیاری و حفظ روحیه بسیجی در همه مجموعه ها، عمل به رسالت در میدان های وسیع پیش رو و ضرورت استفاده از ظرفیت انقلاب برای روشنگری و تربیت اسلامی و مراقبت در جهت گرفتار نشدن جامعه در دام غفلت، خباثت و فریبکاری دشمنان از اصولی هستند که باید به آن توجه کنیم.

امام جمعه گیلانغرب همچنین در مراسم افتتاحیه همایش ۲ روزه جهاد تبیین با حضور طلاب حوزه های علمیه ۶ شهرستان غربی استان های کرمانشاه و ایلام گفت: ورود طلاب در عرصه های جنگ جدید رسانه ای نیازمند تخصص ها و مهارت های جدید است که با توجه به جنگ ترکیبی دشمن چه در بُعد فکری و چه در بُعد نظری امروز ضرورت دارد مسلط به ابزار روز باشیم.

حجت الاسلام فاطمی نسب افزود: براین اساس این همایش به مدت ۲ روز با حضور ۲۰۰ نفر از طلاب حوزه های علمیه ۶ شهرستان غربی از استان های کرمانشاه و ایلام به مرکزیت گیلانغرب شکل گرفت و اساتید برجسته حوز علمیه قم مهارت های تبلیغ را به طلاب شرکت کننده در این همایش ارائه می کنند.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.