مطلع الفجر11:09 - 1401/08/26
تصویری، تشریحی؛

بسیجیان و مسئولان ادارات گیلانغرب با امام جمعه شهرستان دیدار کردند +تصاویر

به مناسبت هفته بسیج، بسیجیان و روسای ادارات و ارگانهای گیلانغرب با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

به گزارش مطلع الفجر ، خحت الاسلام فاطمی نسب در دیدار بسیجیان شهرستان گیلانغرب  متشکل از  جمعی از مسئولان  ادارات و نهادها و اقشار بسیج  امام جمعه شهرستان گیلانغرب اظهار داشت:دشمن در برهه کنونی با سو استفاده از فضای ملتهب  در حوزه های مختلف خصوصمت ورزی بخصوص بحث "خیانت" به نظام و ملت برای  دامن زدن به فتنه  سرمایه گذاری کرده است.
امام جمعه گبلانغرب با اشاره به شرایط نا آرامی ها گفت : امروز گیلانغرب  رو سفید  از اتفاقات اخیر با فریب دشمن همصدایی و همقدمی نکرده و این بدون شک باعث سرخوردگی  دشمن در تفرقه انگیزی و فتنه انگیزی او خواهد شد .
وی با گرامی داشت هفته بسیج افزود :  امروز بسیج در ابعاد مختلف، همه صنف و قشرها را در بر گرفته است.

حجت الاسلام فاطمی نسب  ابراز داشت:دشمن در همه ادوار گذشته بعد انقلاب مترصد فرصت برای کینه ورزی با نظام بوده است  و حتی کشورهایی نظیر فرانسه و انگلیس و کانادا و امریکا  حتی امروز هم علنا با پذیرش  و دیدار با مهره های سوخته و طرد شده  کشور  وانمود به حمایت  دروغین از مردم ایران میکنند .
امام جمعه گیلانغرب افزود : ملت ما هیچگاه در دفاع از نظام  تقیه  نکرده  و در مراسماتی نظیر 13 آبان اخیر  نشان داد در عقبه  فتنه دشمن  پای انقلاب مانده  و همنوایی با اغتشاشات  دشمن  نخواهد شد .

حجت الاسلام فاطمی نسب تصریح کرد: ما همواره به صفا صمیمیت و روحیه جهادی بسیج افتخار میکنیم و بر همگان ثابت شده است که هرجا که بسیج ورود کرد و فرهنگ و تفکر بسیجی و جهادی حاکم شد، کارنامه موفقی را برای ما به دنبال داشته است زیرا هرجا که اتحاد، انسجام، اخلاص، صمیمیت و برادری باشد، کارها بهتر پیش خواهد رفت.
 

 


 فرمانده سپاه گیلانغرب  نیز در دیدار با امام جمعه گیلانغرب  به وفاداری مردم به نظام  اشاره و خاطر نشان کرد: دشمن با فریب رسانه ای افکار عمومی  سعی در تشدید  نا ارامی ها دارد و به نوعی باید گفت  دشمن  بر روی زخم های ملت نشسته  باید با صبر و شکیبایی انقلابی مسیر مردم با بصیرت  از اغتشاشگران جدا کنیم  و البته نکته  اینکه   ملت  عزیز ایران  با اینکه عمیقا  محتاج ثبات  و رفع چالش های اقتصادی هستند  اما با این جریان  ضد انقلاب و نا ارامی ها  همراهی نکرده اند .

 وی در پاسخ به چرایی این عدم همنوایی و همراهی جمعی  مردم با نا ارامی دشمن در کف خیابانها ابراز داشت :بیش از 4 دهه از انقلاب امامین انقلاب  و دستگاههای متولی  فعال  همپای مردم عزیز ، معارف انقلابی و فرهنگی را در لایه های  زیرین اجتماعی  نهادینه کرده اند  اینکه   تعدادی معدود از جوانان  بدور از بازی در پازل دشمن  به دلایل مشکلات اقتصادی و بیکاری  در جریان نا ارامی ها قرار میگیرند باید حق دهیم اما در هر حال  هرگونه همصدایی با دشمن برای تضعیف نظام پذیرفتنی نیست .
 


سرهنگ نجفی  در پایان گفت:اگرچه بسیج شاکله ای تمام قد و گسترده در بطن جامعه است اما  اجرای برنامه های فرهنگی ، گفتمان های سیاسی، برنامه های پایگاه محور ، درون سازمانی و شهرستانی ، یادواره ها ، همایش بصیرت افزایی و روشنگری و مهمتر از همه حضور جریان کمک های مومنانه ، فعالیت در در قالب گروههای جهادی در مسیر رفع محرومیت  و محرومیت زدایی از دیگر فعالیت های حوزه بسیج در شهرستان بوده است که به صورت مستمر انجام می شود.و این نشان از پویایی و بیداری همیشه ماندگار بسیج است .
 دکتر نجفی با تجلیل از بسیجیان در امروز تامین امنیت  از فعالان عرصه امنیت و سلامت تقدیر کرد .