مطلع الفجر12:33 - 1401/08/13
امام جمعه گیلانغرب:

دشمنان امروز از اقتدار نیروهای حافظ امنیت جمهوری اسلامی واهمه دارند

امام جمعه گیلانغرب گفت: دشمن امروز بیش از هر زمانی از اقتدار نیروی های حافظ امنیت ما واهمه دارد از این رو استکبار هر روز در حال نقشه‌ریزی برای تضعیف جمهوری اسلامی است.

به گزارش مطلع الفجر ،حجت‌الاسلام «مجتبی فاطمی‌نسب» با گرامیداشت روز ۱۳ آبان در تجمع راهپیمایان گیلانغربی در میدان توحید، افزود: دشمن از بسیجی و پاسداران و نیروی نظامی و انتظامی و حافظان امنیت کشور ما بشدت ناراضی هستند و همین نشان از شکست دشمن در برنامه هایش است.

 وی اظهار داشت:مردم در تشخیص خوب از بد بیشتر تامل کنند، نیروهای امنیتی حافظان ما هستند نه ضد ما، همه ما پشتیبانان نیروهای امنیتی کشورمان هستیم.

امام جمعه گیلانغرب گفت: پروژه تجزیه ایران اسلامی به شدت شکست خورده و دیدیم که دشمن نتوانست بیشتر از این کاری کند.

 وی ادامه داد: شهدا و مجروحان چند روز اخیر نشان داد که مردم از انقلاب دوری نگرفته و از جان خود برای حفظ آن مایه می‌گذارند و خروش مردم در عرصه های متفاوت از جمله ۱۳ ابان امروز، و دیگر راهپیمایی ها نشان و گواه این امر است.

قشرهای مختلف مردم، مسوولان و دانش آموزان و دانشجویان، فرماندهان نظامی و انتظامی و، بسیح و سپاه امروز شهرستان گیلانغرب امروز با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان از میدان ۲۲ بهمن تا میدان توحید راهپیمایی کردند و شعارهای ضد استکباری "مرگ بر آمریکا "، " مرگ بر صهیونیست "، "مرگ بر انگلیس "، " مرگ بر فتنه گر" سر دادند.