مطلع الفجر10:49 - 1401/08/11
دکتر نجفی در یادواره شهدا؛

نقش انکارناپذیر دانش‌آموزان در جریان انقلاب و دفاع مقدس/ درمقابل فضاسازی‌های دشمن هوشیار باشید+عکس

یادواره شهدای دانش آموز حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ درگیلانغرب با حضور مسئولان برگزار شد .

به گزارش مطلع الفجر ،در آستانه یوم الله ۱۳ آبان روز دانش آموز یادواره  شهدای دانش آموز حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ در محل دبیرستان نمونه دولتی امام صادق با حضور مسئولین و دانش آموزان شهرستان گیلانغرب برگزار گردید.

در این مراسم دکتر نجفی ضمن گرامیداشت یاد شهیدان دانش آموز مظلوم آرشام سرایداران، علی اصغر لری گویینی و محمدرضا کشاورز  اظهار داشت:

نقش دانش آموزان در دوران انقلاب و دفاع مقدس انکارناپذیر است، بسیاری از دانش آموزان چندین سال  درس و تحصیل را به خاطر حضور در جبهه های حق علیه باطل ترک کردند و بعد از فراغت از امور جبهه ادامه تحصیل دادند.  فرمانده سپاه گیلانغرب تصریح کرد :امروز دشمنان اسلام با تمام توان و با استفاده از جنگ رسانه ای درصدد ضربه زدن به آرمانهای انقلاب و کمرنگ کردن آن در بین نسل دانش آموز و دانشجو  هستند.

وی افزود:مسائل و تحرکات دشمن از طریق ایجاد اغتشاش و ناامنی در کشور نشان داد که هدف دشمنان نظام جمهوری اسلامی ترویج مفهوم آزادی بر اساس معیارهای غربی است که نتیجه آن بردگی و نگاه ابزاری به زنان است. دکتر نجفی اظهار داشت:در حالی که آزادی واقعی با تاکید بر مبانی الهی و دین مبین اسلام حاصل می شود. انشالله با پرهیز از هیجانات و تکیه بر منطق دانش آموزان ما نقشه های شوم دشمن را تشخیص داده و تلاش دشمنان اسلام را ناکام خواهند گذاشت.

در ادامه این یادواره جلسه پرسش و پاسخ برگزار گردید و دکتر نجفی به سوالات دانش آموزان  پاسخ دادند./