مطلع الفجر10:06 - 1401/07/21
عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه:

ایجاد تفرقه بین شیعه و اهل سنت از نقشه‌های دشمنان است

نماینده مردم سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد تفرقه بین شیعه و اهل سنت از نقشه‌های دشمنان است.

به گزارش مطلع الفجر ،شهریار حیدری در گفتگو یی اظهار کرد: مردم ایران اسلامی به ویژه استان کرمانشاه سال‌های طولانی با همدلی و وحدت در کنار یکدیگر زندگی کرده‌اند.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته وحدت، افزود: حفظ وحدت و پرهیز از تفرقه از دستورات قرآن است.

نماینده مردم سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه اتحاد و همدلی مردم بوده و حضرت امام خمینی (ره) بر همین اساس بیشترین تاکید را بر حفظ وحدت در بین مذاهب اسلامی داشته‌اند.

حیدری تاکید کرد: رهبر انقلاب نیز خط قرمز نظام را تفرقه بین مذاهب و اقوام مختلف عنوان کردند و یکی از استراتژی‌های دشمنان اسلام و انقلاب ایجاد تفرقه و اختلاف بین شیعه و سنی است.

وی بیان کرد: بزرگان و علمای دینی لازم است که برای ایجاد وحدت بیشتر در دنیای اسلام اهتمام بیشتری داشته و با بصیرت و روشنگری اجازه ندهند که توطئه‌های تفرقه انگیز دشمنان عملی شود.

حیدری گفت: وحدت باعث تولید قدرت در دنیای اسلام و اقتدار جهان اسلام در برابر دشمنان می‌شود و از مردمان نجیب شهرستان سرپل ذهاب که مردم اهل سنت، اهل حق و شیعه با اتحاد در کنار هم سال‌ها است، زندگی می‌کنند.