مطلع الفجر13:58 - 1401/06/28
امام جمعه در پروژه مهر عنوان کرد:

آموزش قشر دانش آموزی باید مانوس با آموزه های دینی و اسلامی باشد+ تصاویر

امام جمعه گیلانغرب با تاکید بر ضرورت محوریت مباحث تربیتی و اسلامی در امر آموزش گفت :آموزش قشر دانش آموزی باید مانوس با آموزه های دینی و اسلامی باشد.

به گزارش مطلع الفجر ،مراسم "پروژه مهر " در شهرستان گیلانغرب  با حضور حجت الاسلام فاطمی نسب  امام جمعه ، دکتر نجفی فرمانده سپاه ،  پرنور رییس  آموزش و پرورش ، مسئولان شهرستان و  کارکنان حوزه آموزش  شهرستان  برگزار شد .

امام جمعه شهرستان گیلانغرب با تاکید بر آمیختگی  علم و معرفت دینی در بحث آموزش گفت باید  در  پروژه مهر  در کنار  علم آموزشی دانش آموزان  مدیران آموزشی ، مربیان تربیتی و معلمین عزیز مقوله  پرورش معنوی با تمسک به مباحث و آموزه های دینی را هم برای تقویت و پرورش یک نیروی انقلابی متعهد و خدا باور مد نظر داشته باشند .

*آموزش کیفی و متعهدانه بسترشکوفایی و رشد چهره های ارزشی و تاثیر گذار جامعه هستند/خروجی تزریق باورهای غربی ،یک دانش آموز سکولار و فارغ از طراز انقلاب است

دکتر محمد جواد نجفی فرمانده سپاه شهرستان گیلانغرب آسیب های  مخرب حوزه آموزش را یاد آور شد و با اشاره به  اینکه  نگاههای لیبرالی  باید از حوزه آموزش  و پرورش دور باشد  گفت :هرچه  آموزش  و پرور از پایه و در مقاطع  ابتدایی توجه خود را به  مباحث و مقوله های  دینی ، اعتقادی و  معرفتی  معطوف  و مانوس کند بدون شک در مقاطع عالی با چالش  انحراف عقاید و گسل های  مخرب انحرافی مواجه نخواهیم شد .

آموزش کیفی و متعهدانه بسترشکوفایی و رشد چهره های ارزشی و تاثیر گذار جامعه و در بیانی تربیت دانش آموزان بدور از نگاههای غربی  و تولید دانش آموزان دور از تفکر سکولار  است .
 

امروز عده ای به اسم روشنفکری تفکرات غربی را را در ذهن نوجوان و جوانان دانش آموز تزریق میکنند و طبیعتا این دانش اموز نمیتواند  خروجیی باشد  که یک دانش اموز تراز انقلاب با تفکرات و قواره دوران دفاع مقدس باشد .

 پرنور  رییس آموزش و پرورش نیز ضمن تشریح ابعاد طرح  پروژه مهر گفت :در این طرح  سعی خواهد شد با بهره‌گیری از توان و تخصص کلیه همکاران، زمینه تحقق اهداف مورد نظر و بازگشایی هرچه بهتر مدارس را فراهم آورد .
 

وی تصریح کرد : مجموعه آموزش و پرورش از تمام مساعی خود و ظرفیت های موجود درونی و بیرونی بهره گرفته  تا بازگشایی مهر 1401  نشاط ، شادابی  و امید به آینده روشن را در ذهن ساخته و این تکاپو جلوه زیبایی را به جامعه ببخشد.