مطلع الفجر10:37 - 1401/06/19

خروج ۷۲۰ موکب از مرز سومار در شهر ستان گیلانغرب به خاک عراق / تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس+ تصاویر

فرماندار گیلانغرب گفت: تاکنون ۷۲۰ موکب با ۲۱۰۰ نفر عوامل اجرایی وخدماتی از مرز سومار وارد کشور عراق شده است.

به گزارش مطلع الفجر ،فرماندار گیلانغرب  در شورای اداری این شهرستان گفت برلزوم همکاری و هماهنگی همه دستگاهها با ستاد اربعین  همچنین گرامیداشت برنامه های هفته دفاع مقدس تاکید نمود .

مهندس محمدی با اشاره به اینکه تمام امکانات لازم در جهت تسهیل در امر  انتقال مواکب به کشور عراق در مرز سومار فراهم گردیده است افزود: پیش بینی می شود ظرف روزهای باقیمانده تا اربعین موکب های بیشتری از مرز سومار به عراق انتقال یابند.

 فرماندار گفت: روزانه ۵ هزار پرس غذای گرم از طریق چهار موکب اصلی شهرستان گیلانغرب بین زوار و عوامل مواکب درحال انتقال به عراق  توزیع می گردد.

 محمدی گفت با توجه به تصمیمات ستاد اربعین از ظهر امروز تردد زوار از سمت شهرستان گیلانغرب ممنوع و تونل اربعین از سمت گواور بسته اعلام می گردد.

در این نشست سرهنگ پاسدار نجفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هم برنامه های هفته دفاع مقدس راتشریح نمود.

 وی عطرافشانی مزارشهدا سرکشی از خانواده های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس  و دیدار مدیران با امام جمعه تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس ، گرامیداشت روز مقاومت مردم گیلانغرب در چهارم مهرماه با حضور یک سخنران کشوری ، دهها برنامه فرهنگی ، نشست های حلقه های بصیرتی وصالحین و.... را از جمله برنامه های در دست اجرا طی هفته دفاع مقدس اعلام نمود.
 در جلسه شورای اداری شهرستان گیلانغرب که  امروز برگزارشد از زحمات مهندس  کامبیز غیبگو بخشدار سابق مرکزی گیلانغرب تقدیر و خانم طیبه حیدرخانی بعنوان بخشدار جدید مرکزی گیلانغرب معرفی شد.