مطلع الفجر12:54 - 1401/04/18

یادمان شهدای مطلع الفجر میزبان /راهیان نور، روشنی تداوم راه و تجلی دیدار یار + تصاویر

کاروان راهیان نور شهرستان دشستان استان بوشهر از یادمان شهدای مطلع الفجر بازدید کردند .

به گزارش مطلع الفجر ، کاروان ها و اردوهای راهیان نور‎ روشنی و تداوم راه شهدا و تجلی دیدار یار ندا می دهند و فرصتی برای تعالی و کسب معرفت است. 

بازدید و حضور در مناطق جنگی و محل و میدان شهادت دوران دفاع مقدس، در سه دهه گذشته مسیر بسیاری از سفرهای مردم کشورمان بوده که به صورت انفرادی، گروهی و اردویی عازم این مناطق شده و از معرفت و معنویت آن بهره می برند.

مناطق جنگی محلی برای عبادت و معنویت، عشق و ایثار، همکاری و همدلی و انسجام رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بود که تقدس آن برای بسیاری اثبات شده و خیلی ها هم از آن خبر دارند.

مناطق جنگی در درون خود خون شهدا و اجساد مقدس ذخیره کرده اند و محل هایی با ارزش و حائز اهمیت هستند که روزگارانی با گذر از آنجا به دیدار عشق رسیدند.

دشمن از همین ظرفیت های معنوی و فعال در جبهه های جنگ شکست خورد و دچار آسیب شد و امروز هم در نبرد فرهنگی و عرصه شناختی از همین حوزه شکست می خورد.

کاروان ها و اردوهای راهیان نور‎ روشنی و تداوم راه شهدا و تجلی دیدار یار ندا می دهند و فرصتی برای تعالی و کسب معرفت است که این سال ها رونق نیز یافته و اگرچه در شرایط کرونایی موج حضور مردم در آن مناطق کم شد ولی تولید محتوا در فضای مجازی مانع از قطع ارتباط مردم با آن مناطق شد.