مطلع الفجر13:21 - 1401/04/08
در پی دغدغه مردم انجام شد ؛

ورود دادستانی گیلانغرب به موضوع افزایش بی رویه اجاره بهای مسکن

موضوع گرانی و افزایش بی رویه و خارج از ضابطه اجاره بها در شهر گیلانغرب باعث نگرانی و دغدغه اجاره نشینان شده است

به گزارش مطلع الفجر این موضوع  تا جایی پیش رفته که حسب ضرورت امر  دادستانی محترم گیلانغرب  نیز در راستای نظم عمومی و حفظ حقوق عامه  به این موضوع ورود کرده است .

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گیلانغرب  به خبرنگار مطلع الفجر گفت :باتوجه به افزایش بی رویه قیمت اجاره بها ودر راستای نظم عمومی و حفظ حقوق عامه این  دادستانی به موضوع ورودکرده و از طریق سازمان صمت به تمامی مشاورین املاک کتبا ابلاغ گردیده تا دستور دادستانی که شامل چند بند میباشد در محل دفتر ودردید. عموم نصب و تمامی مشاورین املاک ملزم له رعایت آن میباشند و بازدید هر روزه توسط نماینده دادستان و صمت و اصناف انجام میشود

علی رستمی  با تاکید بر اینکه عدم رعایت  قانون ابلاغی  باعث برخورد با متخلف و پلمپ دفتر  املاکی  می شود تصریح کرد :در صورت عدم رعایت هر یک از بندها علاوه بر پلمپ دفتر املاک قرارداد منعقده به دلیل اینکه خلاف نظم عمومی میباشد میبایست با حضور طرفین تعدیل گردد.

افزایش غیرمتعارف اجاره بهای مسکن در شهر گیلانغرب  باعث شده تا برخی از مردم به فکر چادرنشینی بیفتند، ؛ آنها با بیان اینکه توان پرداخت رهن و اجاره بهای تعیین شده از سوی صاحبان واحدهای مسکونی را ندارند در مراجعات خود ابراز نگرانی و گاها   طلب چادر می‌کنند که ان شالله با ورود مرجع قضایی و دستگاههای متولی  این روال ساماندهی خواهد شد.