مطلع الفجر11:32 - 1401/03/28
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه خبر داد:

صدور مجوز خرید دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان الزهرا (س) گیلانغرب+ تصاویر

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از صدور مجوز هیات امنای دانشگاه و موافقت وزارت بهداشت به منظور خرید دستگاه سی‌تی‌اسکن برای بیمارستان الزهراء (س) گیلانغرب خبر داد.

به گزارش مطلع الفجر ، دکتر مهدی مجرب در مراسمی تودیع و معارفه رییس جدید شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب افزود: تلاش می شود سایر تجهیزات و امکانات مورد نیاز بیمارستان نیز با اولویت تجهیزات ضروری از طریق دانشگاه علوم پزشکی تامین شود.

وی اظهار داشت: تامین متخصص بیهوشی برای بیمارستان الزهرا (س) گیلانغرب نیز در دست اقدام است و به زودی این مشکل مرتفع خواهد شد.
 

فرماندار گیلانغرب نیز با اشاره به برنامه‌ریزی تردد زوار اربعین از مرز سومار، خواستار رفع کمبودها و مشکلات مرتبط در حوزه بهداشت و درمان شد و گفت: تمام امکانات لازم باید برای این رویداد بزرگ پای کار بیاید.

وحید محمدی افزود: به منظور فراهم نمودن زیرساخت های پایانه مرزی سومار جهت ایجاد تسهیلات برای تردد زوار اربعین ۲ استان به عنوان استان های معین در نظر گرفته شده است.
 

وی در ادامه سخنانش همچنین گفت: هم اکنون موارد بستری کرونا در شهرستان گیلانغرب به صفر رسیده است.

حجت الاسلام مجتبی فاطمی نسب امام جمعه گیلانغرب نیز ضرورت نگاه ویژه دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه به رفع کمبودها و مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان را با توجه به محرومیت آن مورد تاکید قرار داد.

در این آیین دکتر مریم فتاحی به عنوان رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان گیلانغرب معرفی و از خدمات دکتر فریدون نوری رییس سابق این شبکه قدردانی شد.