مطلع الفجر12:44 - 1401/01/06
سرپرست فرمانداری گیلانغرب:

مدیریت و کنترل قیمت‌ها باید مستمر باشد/ توزیع بیش از ۲۰ تن میوه با قیمت مصوب از طریق مراکز عرضه

سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: معیشت مردم اولویت اول است و همه دستگاه‌های نظارتی وظیفه دارند وضعیت بازار و قیمت ها را به صورت مستمر و شبانه روزی مدیریت و کنترل کنند.

به گزارش مطلع الفجر ،حشمت رضایی  در جلسه تنظیم بازار گیلانغرب، افزود: بر اساس آمارهای موجود، بیشترین آمار گشت و بازرسی از واحدهای صنفی در سطح استان کرمانشاه پس از شهرستان کرمانشاه مربوط به شهرستان گیلانغرب بوده است.

وی اظهار داشت: با توجه به افزایش موج سفرها به شهرستان کنترل بازار و نظارت بر قیمت ها باید تشدید شود تا سودجویان اجازه هیچ گونه تخلفی نداشته باشند.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: ملاک در عرضه اقلام اساسی، قیمت‌ها است و دستگاه‌های نظارتی با هر گونه گران‌فروشی برخورد خواهند نمود.

رضایی ادامه با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۲۰ تن میوه با قیمت مصوب از طریق مراکز عرضه در سطح شهرستان توزیع شده از تامین مابقی میوه سهم شهرستان خبر داد و اضافه کرد: ۲ گانگی در قیمت میوه در بازار شهرستان قابل قبول نیست.

وی اضافه کرد: عرضه هرگونه گوشت بدون تایید دامپزشکی ممنوع است و دامپزشکی موظف است در این رابطه برخورد نماید.

وی همچنین از ساماندهی دستفروشان شهر در محل های مشخص توسط شهرداری پس از تعطیلات نوروز خبر داد.

رضایی گفت: از ابتدای سال جدید در نتیجه ۴۳ مورد گشت مشترک ۲۴ مورد تخلف در بخش محصولات کشاورزی ثبت  و برای متخلفان نیز اعمال قانون شده است.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.