مطلع الفجر16:04 - 1401/01/05
مدیرعامل شرکت آبفا کرمانشاه:

در بازه زمانی چهار ماهه مشلات آب دهستانهای گیلانغرب رفع خواهد شد/شهر سررمست با آبدهی ضعیف مواجه است

«علیرضا کاکاوند» با اشاره به مشکلات آب شرب در گیلانغرب گفت :این شهرستان مشکلات زیادی دارد به خصوص در منطقه «چله» و «ویژنان» که کار اجرایی پروژه های آن ها آغاز و ظرف 4 ماه مشکل بقیه روستاها نیز مرتفع خواهند شد .

به گزارش مطلع الفجر ،کاکاوند  با تشریح پروژه‌های آبرسانی شهرستان گیلانغرب، افزود: این شهرستان مشکلات زیادی دارد به خصوص در منطقه «چله» و «ویژنان» که کار اجرایی پروژه های آن ها آغاز و بخشی از مشکل روستاها حل شده و مشکل بقیه روستاها به مرور در بازه زمانی چهار ماهه رفع خواهد شد.

وی اضافه کرد: مجتمع های گراویان، گور سفید، دیره و مهر دیگر پروژه های آبرسانی در دست اجرا هستند و همچنین احداث مجتمع حیدریه را نیز در دست اجرا داریم که سال‌های سال مشکل عدیده ای در زمینه آب شرب داشتند و براساس برنامه ریزی انجام شده طی چهار ماه اول سال ۱۴۰۱ به سرانجام خواهد رسید.

مدیرعامل آبفا در ادامه گفت: آبرسانی به شهر سرمست یکی از مهمترین پروژه های آبرسانی، است که این شهر و حومه آن از نظر منابع آبی بسیار ضعیف هستند به طوری که چندین چاه عمیق و نیمه عمیق در منطقه حفر شد اما از آبدهی کافی برخوردار نبودند.

وی اظهار داشت:  آبرسانی به شهر سرمست از توابع گیلانغرب از مجتمع تراب در شهرستان اسلام آباد غرب انجام‌ می شود که کار اجرایی آن توسط چهار پیمانکار در دست اقدام است و تمام سعی ما این است تا پایان خرداد ماه سال جاری بتوانیم آب را به شهر سرمست برسانیم.شهرستان گیلانغرب در بسیاری دهستان ها دارای شبکه آب شرب  فرسوده و مستهلکی است که قدمت آن گاها به بیش از 40 سال مرسد .
 آب شرب در  دو دهستان ویژنان و چله و شهر سرمست با چالش های جدی مواجه است که تدبیر و حمایت جدی مسئولان   را می طلبد و باید دید در 4 ماه موعود که وعده داده شده قبل از آغاز فصل گرما میتوان بر مشکلات این حوزه توسط مدیرعامل شرکت آبفا کرمانشاه فایق آمد و رفاه مردم را تضمین کرد ؟