مطلع الفجر13:58 - 1400/10/30
امام جمعه گیلانغرب:

ادارات نقش خود را در کاهش آسیبهای اجتماعی مشخص کنند

حجت الاسلام مجتبی فاطمی نسب گفت: بخش عمده‌ای از وظایف مسئولین باید معطوف به کاهش آسیب‌های اجتماعی باشد.

به گزارش مطلع الفجر ،حجت الاسلام فاطمی نسب در نشست مجازی  تالار گفتگوی استان  با حضور نخبگان و شخصیت های برجسته استان کرمانشاه گفت: همانطور که مقام معظم رهبری می‌فرمایند آسیب اجتماعی یکی از بیماری‌هایی است که اگر از آن بگذریم و علاج نشود عمق بیشتری پیدا می‌کند و علاج آن نیز سخت‌تر خواهد شد.

امام جمعه گیلانغرب گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر این موضوع تاکید دارد که همه دستگاه‌های دولتی و انقلابی باید در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش آفرینی کنند.

وی ادامه داد: بیش از ۳۰۰ هزار حاشیه‌نشین در استان کرمانشاه داریم کهیکی از معضلات اصلی پس از مسائل اقتصادی به شمار می‌آید و در این راستا از کم‌کاری دستگاه‌های متولی استان گله مند هستیم./

حجت الاسلام فاطمی نسب اظهار داشت: امروز به دنبال این هستیم که ادارات نقش خود را در کاهش آسیبهای اجتماعی مشخص کنند.

وی با اشاره به اعتقاد برخی در خصوص اینکه آسیبهای اجتماعی با رشد مشکلات اقتصادی ارتباط دارد افزود: اما امروز ریشه و علت معضل بی‌حیایی و کشف حجاب یا باندهای فساد اخلاقی مربوط به فقر اقتصادی نیست چراکه در نقاط کمتر برخوردار این معضل کمتر دیده می‌شود لذا ضروری است که این مشکلات ریشه یابی شوند.

امام جمعه گیلانغرب گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند باید نسبت به همه افراد جامعه حساس باشیم و دستگاه های اثر گذار نقش خود را در راستای کاهش آسیب ها پررنگ کنند.

وی اذعان داشت: امروز در حاشیه شهر کرمانشاه گروه های مردمی و بسیجی به صورت خودجوش و بدون هیچ پشتوانه ای اقدامات خوبی را انجام می‌دهند و متاسفانه دستگاههای اثرگذار به این عرصه ورود پیدا نمی کنند.

حجت الاسلام فاطمی نسب خاطر نشان کرد: نیروهای انقلابی باید عرصه کاهش آسیب‌های اجتماعی را سنگری برای انقلابی گری و جهاد خود بدانند…