مطلع الفجر22:01 - 1400/08/11

استاندار «حسن روحانی» در حوالی کرمانشاه؟؟

موضوع تاخیر در انتخاب استاندار استان کرمانشاه در دولت جدید مطالبه له تسریع در این اقدام را در محافل سیاسی سرعت بخشیده است

به گزارش مطلع الفجر ،اخبار پیرامون استانداری کرمانشاه هر روز پررنگتر از دیروز می‌شود. فعلا حاشیه بر متن غلبه دارد اما این حواشی نیز صورت خوشایندی برای مردم استان ندارند.

▪️مسئله انتخاب استاندار کرمانشاه بدل به کلافی سردرگم شده است، از ابتدای حضور دولت آیت الله رئیسی، هر روز تعدادی گزینه جدی و نهایی تصدی این پست می شوند و ساعاتی بعد نیز اخبار مربوط به آن‌‌ها رد می گردد.

در این میان اما اصرار عده‌ای برای ابقای مدیران دولت حسن روحانی در کرمانشاه جای تعجب بسیار دارد. منابع متعددی عنوان کرده‌اند که تنی چند از نمایندگان در صدد ابقای «هوشنگ بازوند» در استانداری کرمانشاه بوده‌اند و این مسئله بیانگر آن است که دستکم در میان نمایندگان مردم وحدت رویه‌ای برای حضور نیروهای کارآمد، توانمند و انقلابی وجود ندارد.تشدید نظر در میان نمایندگان مردم حتی صدای «محمد رشیدی» نماینده مردم کرمانشاه و عضو هیات رئیسه مجلس را هم در آورد و وی به صراحت بیان کرد که دوره حضور استاندار حسن روحانی در کرمانشاه به پایان رسیده و حتما مردم و بالطبع آن نمایندگان آنان در مجلس به دنبال تغییر در مدیریت ارشد کرمانشاه هستند.

▪️در کنار این تشدد رای، اما تعلل در انتخاب نیروی اجرایی، انقلابی و هم نظر با برنامه‌های دولت برای استان استراتژیک کرمانشاه هم جای بحث و تامل بسیار دارد.

چندین بار گزینه‌های اصلاح طلب و نزدیک به دولت حسن روحانی برای تصدی پست استانداری کرمانشاه برجسته شدند و پس از بالاگرفتن انتقادات و اعتراضات حضور آن‌ها منتفی شد.

بدیهی است که کرمانشاه نیازی به نیرویی بومی، دلسوز، کارآمد، مدیر و مدبر دارد و همه کارشناسان امیدوارند که بهترین انتخاب ممکن از میان نیروهای انقلابی برای استان کرمانشاه توسط دولت انجام پذیرد./فارس کرمانشاه