مطلع الفجر14:02 - 1397/11/18
طنین صدای خدمت درمناطق محروم؛

هم صدایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه و دولت در راستای خدمت به مناطق محروم گیلانغرب + تصاویر

مطلع الفجر:درهفتمین روز از دهه فجربا حضور جمعی از مسئولان ازطرحهای عمرانی ،آموزشی ،خدماتی، کشاورزی و ورزشی در شهرستان گیلانغرب بعمل آمد.

 به گزارش خبرنگار مطلع الفجر،در هفتمین روز از دهه فجرباحضور فرماندار، مسئولان سپاه  و ادارات بهره برداری از چندین طرح عمرانی ،آموزشی ،خدماتی، کشاورزی و ورزشی در شهرستان گیلانغرب بعمل آمد.

 بهره برداری از ۳۵ طرح عمرانی ،آموزشی ،خدماتی، کشاورزی و ورزشی در شهرستان گیلانغرب بعمل آمد

این طرح ها شامل افتتاح سالن ورزشی دانش آموزی ۱۷ شهریوردر شهر گیلانغرب، بازسازی شبکه انتقال آب ۲۴ روستای دهستان ویژنان ، راه روستایی و احداث پل گل خیرک ، دبستان ۲ کلاسه چم سورک و طرحهای دامپروری، بهسازی معابر و جدول گذاری  در دهستانهای چله و حومه با ۳۲نفر اشتغالزایی است برای ایجاد و تکمیل این طرحها ۲۶ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

 برخی از این طرح ها مانند تعویض خط انتقال آب و تکمیل پل روستای گلخیرک  در مناطق محروم دهستان ویژنان و در راستای محرومیت زدادی از این منطقه با مشارکت و به همت  قرارگاره پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت نبی اکرم .ص. ،اداره ابفار ،اداره راه و حمل و نقل جاده ای شهرستان اجرا گردیده است.

در آیین افتتاح این طرح ها در دهستان ویژنان دکتر حسین فشی جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت نبی اکرم .ص. استان کرمانشاه نیز در جمع مسئولان حضور داشتند.