مطلع الفجر14:34 - 1397/10/09
رئیس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه

فشارهای اقتصادی کنونی نتیجه تحریمهای ظالمانه امریکا و نسخه های غلط برخی دوستان داخلی است+عکسها

مطلع الفجر:رئیس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه گفت: فشارهای اقتصادی کنونی نتیجه تحریمهای ظالمانه امریکا و نسخه های غلط برخی دوستان داخلی در مواجهه و برون رفت از تحریم ها است.

 به گزارش خبرنگار مطلع الفجر ،مردم غیور و مرزدار گیلانغرب با حضور چشمگیرخود در مراسم گرامی داشت حماسه 9 دی ، بصیرت و هوشیاری خود را همپای سراسر ایران اسلامی  به جهانیان نشان دادند به طوری که این حضور پرشور برای همیشه به عنوان حماسه‌ای ماندگار در تاریخ ایران به ثبت رسید.

 حجت الاسلام والمسلمین  مفیـد رئیس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه در مراسم گرامی داشت  9 دی   که با حضور پر شور اقشار مردمی در مصلی گیلانغرب  برگزار شد اظهار داشت: ملت ایران، انقلابی و ارزشی بودن خود را در حماسه 9 دی ماه نشان دادند و با بصیرت و ولایتمداری خود تمامی نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند و در واقع این حماسه را ملت ایران بازآفریدند.

وی در بدو سخنان خود موضوع مهمی را یاد آور شد و  افزود :فتنه 88  را اگر دیدیم که شکست خورد این مهم محقق نشد مگر اینکه در سایه  رهبری شجاع ، آگاه و فرمانده ای  که به اقتضای شجاعت  در صف نخست میدان  حضور پیدا کرد و دوم حضور مردمی با بصیرت  و ولایت مدار  که خوش درخشیدند .

 حجت الاسلام مفید   به ماهیت  ضد دینی و انقلابی عوامل فتنه 88 پرداخت و گفت :به راستی که فتنه ۸۸ یک اقدام برنامه ریزى شده براى براندازى نظام جمهورى اسلامى بود، شاید برخى از ساده لوحان و کسانى که از سر لجبازى و قانون شکنى در این فتنه نقشى اساسى ایفا کردند از برنامه ریزى هاى قبلى براى فتنه آگاه نبوده باشند.

وی هم چنین  به عوامل 3 گانه بروز فتنه پرداخت و گفت :اگر حماسه 9 دی تبلور پیدا کرد  و به عنوان یوم الله  در تاریخ ماندگار  است  بدین دلیل است که مردم در این روز با حضور بصیرانه خود ثابت کردند  بی بصیرت نیستند  تا عوامل فتنه بتوانند  به اهداف شوم و ساختار شکنانه ضد انقلاب و دینی و عاشورایی خود برسند اینجا بود که مردم  تاکتیک دشمن را شناختند  و ولایتمدارانه در صحنه حضور یافتند .

  رئیس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه عنوان کرد: دشمن وقتی این وفاداری ملت  در برابر نظام را دید تصمیم به تنبیه انان گرفت و تحریم های ظالمانه  که اکنون شاهد انها هستیم نتیجه این تقابل خصمانه دشمن است .

  وی ااذعان کرد:از عوامل فشار اقتصادی کنونی  میتوان به دو عامل اشاره کرد یکی فشارهای ناشی از تحریم های ظالمانه امریکا  و دیگری  تجویز نسخه های غیر کارشناسی و غلط برخی  دوستان برای برون رفت از  از وضعیت تحریم و ان اینکه گاها بجای تمسک و توجه به نسخه شفا بخش اقتصاد مقاومتی و سیاستهای کلان نظام  ابلاغی  تدوینی مقام معظم رهبری  ،  متمایل به بیرون از کشور شدند و از ظرفیت داخلی دور شدند .
 حجت الاسلام مفید    ابراز داشت :حقیقتاٌ به تمام معنا ملت ایران اسلامی با تمام وجود تا پای جان در راستای دفاع از ارزش‌های انقلاب و اصول نظام جمهوری اسلامی در مقابل مستکبران و توطئه‌گران و فتنه‌گران خارجی و داخلی ایستادند و سربلند و ظفرمند دشمنان نظام را پس زدند، به گونه‌ای که حماسه 9 دی در تاریخ انقلاب شکوهمند ایران ماندگار شد.

 در ابتدای  این مراسم نیز حجت الاسلام خاص امیری امام جمعه گیلانغرب  ضمن گرامی داشت  حماسه بی بدیل 9 دی انرا به عنوان نقطه ای عطف در ولایتمداری ودشمن شناسی  ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی خواند .

حجت الاسلام خاص امیری ؛ در مراسم روز بصیرت گفت:دشمن در ۹دی با تکیه بر خواص بی بصیرت اصل  ولایت فقیه را نشانه گرفته بود،ساختار شکنی دینی و تقابل با فرهنگ عاشورایی ماهیت حرکت فتنه گران بود که با بصیرت ولایی و انقلایی مردم  این توطئه  خنثی شد