مطلع الفجر12:31 - 1397/09/26
امام جمعه گیلانغرب؛

تفکر ایستادگی و مقاومت جوانان ما در دفاع مقدس نشات گرفته از قیام عاشورا بود+ تصاویر

مطلع الفجر:امام جمعه گیلانغرب گفت:دانش اموزان نوجوان ما دردفاع مقدس ،تفکری راخلق نمودندکه نتیجه ان استقامت وایستادگی در مقابل دنیای استکبار بود.

 به گزارش خبرنگار مطلع الفجر ،حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری در یادواره 36 هزار شهید دانش آموز کشور و 100 شهید دانش آموز شهید در محل مرکز فرهنگی دفاع مقدس گیلانغرب افزود: شهدا با نثار هستی خود راه و روش دفاع از ارزش های انقلاب را به ما آموختند.
وی اظهار داشت:نوجوانان غیور ما در هشت سال دفاع مقدس، با تاسی از بزرگ نوجوانان قیام کربلا ، تفکری را خلق کردند که امروز در مقابل دنیای استکبار بایستیم.
امام جمعه گیلانغرب اضافه کرد: دانش آموزان ما در هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند ، با وجود نابرابری از هیمنه استکبار نمی ترسند و ثمره آن را هم امروز می بینیم.
حجت الاسلام خاص امیری گفت: امروز انقلاب ما به برکت خون همین شهیدان در دنیا سربلندانه می درخشد و آنچه که رو به افول است، استکبار است.
در این آیین که جمعی از دانش آموزان و خانواده های شهدای دانش آموز و مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه حضور داشتند، از خانواده شهدای دانش آموز شهرستان تجلیل شد.
گیلانغرب در مقاطع مختلف تحصیلی بیش از 9 هزار دانش آموز دارد که این تعداد در 225 آموزشگاه و در قالب 574 کلاس درس تحصیل می کنند.
این شهرستان در دوران هشت سال دفاع مقدس 750 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.