مطلع الفجر08:36 - 1397/09/25
فرماندار گیلانغرب :

جاده سومار ازشرفشاه تا بازارچه مرزی با 15 میلیارد تومان روکش آسفالت می شود

فرماندار شهرستان گیلانغرب ، از اختصاص 15 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای روکش آسفالت جاده گیلانغرب به سومار به طول 30 کیلومتراز شرف شاه تابازارچه مرزی سومارخبر داد.

 به گزارش خبرنگار مطلع الفجر ،یکی از محورهای  مهم و حیاتی در حوزه تبادلات  اقتصادی و تجاری در محور گیلان غرب به سومار است که علی رغم جاده باریک و مخاطره آمیز ان، وضعیت نا مناسب آسفالت داد رانندگان این مسیر و صاحبان خودروهای ترانزیتی را در آورده بود .

کوروش محمودیان  در جلسه شورای ترافیک شهرستان گیلانغرب که یکی از موضوعات مطرح در ان بررسی وضعیت این شاده بود افزود: اعتبار اجرای این طرح با عنایت استاندار کرمانشاه ابلاغ شده و به زودی از سوی پیمانکار عملیاتی می شود.
وی اظهار داشت: کار بهسازی و ایمن سازی محور گیلانغرب به سرپل ذهاب در آستانه فصل زمستان با حذف نقاط حادثه خیز و هزینه ای بیش از 300 میلیون تومان انجام شده است.
نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: تدابیر لازم در راستای آمادگی راهداری و حمل و نقل با اجرای طرح زمستانی در نقاط برف گیر شهرستان از 15 آذر ماه امسال شروع شده و تعداد سه اکیپ راهداری متشکل از 25 دستگاه ماشین آلات برف روب و 30 نفر نیروی انسانی در نقاط برف گیر شهرستان مستقرشده اند.
شهرستان گیلانغرب 510 کیلومتر راه ارتباطی دارد که 290 کیلومتر آن شامل محورهای اصلی و روستایی در نقاط برف گیر قرار دارد.
گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از 72 هزار تن جمعیت دارد.