مطلع الفجر13:55 - 1397/09/17

مراسم گرامیداشت روز دانشجو در شهرستان گیلانغرب برگزار شد + تصویر

مطلع الفجر:در مراسمی بمناسبت روز دانشجو از دهها دانشجو برتر در دانشگاههای پیام نور و آزاد شهرستان گیلانغرب تجلیل شد .

 به گزارش خبرنگار مطلع الفجر ،در این مراسم که باحضور فرماندار، مسئولین ، اساتید و جمعی از دانشجویان شهرستان برگزارشد دکتر سعیدی پور رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه در سخنانی گفت: 14 مرکز و واحد دانشگاهی پیام نور در سطح استان با 15000 دانشجوفعالیت دارند.

وی افزود: 400 نفر اعضای هیات علمی و کارکنان در سطح استان به امر آموزش اشتغال دارند .

سعیدی پور اضافه نمود: در مراکز کرمانشاه، اسلام اباد غرب ،جوانرود و روانسر نیز در حال حاضر 27 رشته گرایش کارشناسی ارشد دایر شده است.

وی تعداد دانشجویان مشغول به تحصیل در شهرستان گیلانغرب در پیام نور و آزاد را 1500 نفر و کل دانشجویان شهرستان گیلانغرب در سراسر کشور را 6000 نفر اعلام نمود .

فاضلی مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری کرمانشاه هم در سخنانی امنیت امروز ما حاصل ایثار جوانان در دفاع مقدس  و انگیزه بالای امروز دانشجویان و جوانان ماست که امروز ما را در شرایطی قرارداده که نه تنها امنیت خود بلکه امنیت بسیاری از کشورهای خاورمیانه را نیز توانسته ایم به خوبی تامین کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت تلاش دانشجویان برای افتخار آفرینی های بیشتر افزایش اندوخته ها و معلومات را مهمترین راه مقابله با توطئه های دشمنان عنوان نمود و گفت بحمدالله جوانان ما امروز این خودباوری و انگیزه را بیش از پیش دارند.

در پایان از دانشجویان برتر علمی در مقاطع تحصیلی و رشته های مختلف دو دانشگاه پیام نور و آژاد شهرستان با اهدای لوح تجلیل شد