مطلع الفجر13:35 - 1397/09/01
یک هادی سیاسی؛

دنبال کردن خط ومسیر شهدا ضامن امنیت وتوسعه همه جانبه نظام اسلامی است+عکس

مطلع الفجر: یک هادی سیاسی گفت :دنبال کردن خط و مسیر شهدا ضامن امنیت وتوسعه همه جانبه نظام اسلامی است .

 به گزارش خبرنگار مطلع الفجر ،سرگرد پاسدار پرویز دارابی  هادی سیاسی سپاه گیلانغرب در آیین گرامی داشت یاد شهدا  که به همت پایگاه نرجس در دهستان دیرازحوزه فاطمه الزهرا .س. ناحیه گیلانغرب برگزار شد اظهار داشت:نام شهدا وحرکت شهدا در حافظه ملت باقیست ،ملتی که در مسیر شهداست شکست ناپذیر است ،انقلاب با پختگی کامل به حول و قوه الهی  ۴۰ سالگی خود را سپری خواهد کرد .

 وی با تاکید بر حفظ روحیه وحدت  و برادری در بین مسئولان  تصریح کرد:تروریسم و کودتای اقتصادی آمریکا علیه منافع ملی کشور خواهد شکست نخبگان و جریان های سیاسی و بالاخص افرادی که در عرصه های اجرایی کشور هستند آرایش جنگی در نبرد اقتصادی با آمریکا را با وحدت و همدلی تکمیل کنند .

 این هادی سیاسی ابراز داشت:آمریکا و قدرت اقتصادی آمریکا روبه افول و زوال و سیاست های غیر انسانی او در منطقه شکست خورده است .

دارابی اذعان کرد:امروز اعتماد ملت هابه آمریکا کاهش و امید به حرکت انقلاب اسلامی افزایش یافته است سیاست  های آمریکا و تحریم های هوشمند و جنگ روانی و فشار اقتصادی بر ملت ایران خواهد شکست خط مش مسئولین نظام اتحادو مقاومت است که منجر به عقب نشینی استکبار خواهد شد.