مطلع الفجر11:13 - 1397/07/09
جانشین سپاه ناحیه گیلان غرب

ولایت مداری و احساس تکلیف دینی و انقلابی مولفه های سیره شهداست/شهید اسلامی نیا شهید "جنگ اقتصادی" است+ تصاویر

مطلع الفجر:جانشین سپاه ناحیه گیلان غرب گفت:شهدا تنها گروهی اند که مورد تکریم آحاد جامعه هستند و از مولفه های سیره شهدا به باید ولایت مداری و احساس تکلیف دینی و انقلابی اشاره کرد.

 به گزارش خبرنگار مطلع الفجر ،در مراسم یادواره شهید ایوب اسلامی نیا که به همت حوزه های شهید مدنی و زینب کبری(س)  برگزار شد،سخنران برنامه دکتر محمد جواد نجفی جانشین سپاه ناحیه گیلان غرب  در ابتدای مراسم به انگیزه قیام ابا عبدالله الحسین علیه السلام  اشاره کرد و عاشورا را نقطه عطفی در مناسبات سیاسی اجتماعی دنیای اسلام دانست که باعث شد اسلام ناب از اسلام اموی شناخته شود.
در ادامه، سخنران برنامه انقلاب اسلامی را برگرفته از قیام امام حسین علیه السلام دانست که باعث شد اسلام ناب از اسلام سکولار و اسلام مرتجع منطقه باز شناخته شود.
نجفی افزود: شهدا تنها قشر و گروهی هستند که مورد تکریم آحاد جامعه هستند و از مولفه های سیره شهدا به  باید ولایت مداری و احساس تکلیف دینی و انقلابی اشاره کرد و شهید اسلامی نیا را جوانی مومن، انقلابی و شجاع دانست که با ولایت مداری و احساس تکلیف در برخورد با قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور ، علت آن را اشرافی گری مسئولان لیبرالی دانست که از تفکر انقلابی فاصله دارند.
جانشین فرماندهی سپاه گیلانغرب در پایان شهید اسلامی نیا را شهید "جنگ اقتصادی" در برخورد با قاچاقچیان سوخت  در منطقه قصر شیرین دانست که با شهادت خود پیام استقامت وپایداری در برابر بدخواهان را به مردم منتقل نمودند .
در ادامه توسط سرگرد نجفی ،مسئول روابط عمومی فرمانداری،مسئول بنیاد شهید و فرمانده حوزه شهید مدنی گواور  از خانواده شهید اسلامی نیا سرکشی بعمل آمد.