مطلع الفجر10:48 - 1397/04/07
فرماندهی انتظامی گیلانغرب؛

تعامل دستگاه قضائي و نيروي انتظامي امنیت عمومی را افزایش می دهد

مطلع الفجرفرمانده انتظامي شهرستان گیلانغرب گفت:تعامل مطلوب دستگاه قضائی و نیروی انتظامی باعث افزایش اعتماد و امنیت عمومی در جامعه خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار مطلع الفجر ،سلیم سلیمی فرمانده انتظامي شهرستان گیلانغرب در دیدار با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان گیلانغرب همزمان با هفته قوه قضاییه گفت: بدون شک برخوردهای قاطعانه قضات و ضابطان قضائی با متخلفان و مجرمان باعث کاهش آسیب های اجتماعی و اصلاح بسیاری از افراد شده است.
وی گفت: خوشبختانه در شهرستان گیلانغرب نیز تعامل مطلوب میان دستگاه قضائی و نیروی انتظامی امنیت خوبی به این دیار بخشیده و همه ساله شاهد کاهش بسیار از جرم ها و آسیب های اجتماعی هستیم.
علی خسروی فر رئيس دادگستري گیلانغرب نیز برخورد دستگاه قضائی با مجرمان را قاطعانه عنوان و تاکید کرد: هیچ مجرمی در جامعه نباید احساس امنیت کند.
وی، وجود امنيت پایدار در تمامي عرصه ها را از ضروريات هرجامعه عنوان و و اظهار داشت: دستگاه قضائی و نيروي انتظامي مي کوشند تا با همکاري ديگر نهادها و سازمان ها اين مهم را ارتقا ببخشند.
خسروی فرد خدمت به مردم و ارتقاء احساس امنيت را از وظايف مشترك نيروي انتظامي و قوه قضائيه برشمرد و گفت: این نهادها با تعامل و ارتباط منطقي می توانند نقش خود را در اين ماموريت حساس به درستي ايفا كنند.