مطلع الفجر10:37 - 1397/03/25
بعد از یک ماه روزه داری؛

مردم مؤمن گیلانغرب نماز عید سعید فطر را در فضایی معنوی اقامه كردند+تصاویر

مطلع الفجر:مردم مؤمن گیلانغرب نماز عید سعید فطر را باشكوه فراوان و حضور گسترده خود در فضایی معنوی اقامه كردند .

 به گزارش  خبرنگار مطلع الفجر ،مردم مؤمن گیلانغرب بعد از یك ماه روزه داری و میهمانی بر سر خوان پر نعمت پروردگار نماز عید سعید فطر را باشكوه فراوان و حضور گسترده خود در فضایی معنوی  به امامت حجت الاسلام و المسلمین خاص امیری اقامه كردند.

 امام جمعه گیلانغرب در  خطبه های امروز ماهیت خصوصمت ورزی استکبار و دشمنان را در برهه کنونی تشریح وضمن اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در ایین گرامی داشت سالروز ارتحال حخضرت امام .ره. ابراز داشت :نقشه سه لایه دشمن در مقابل نظام اسلامی فشار اقتصادی فشار روانی فشار عملی  است .

حجت الاسلام  خاص امیری ابراز داشت:محور اول برنامه های دشمن مذاکره کنندگان ایرانی در ماجرای برجام مقابله با فشار اقتصادی و به صورت مشخص برداشتن تحریم‌ها بود که نشان داد دشمن بدعهد حاضر نیست تا برای عمل به تعهدات خود در برجام فشار اقتصادی بر ملت ایران را کاهش دهد لذاهدف تسلیم ملت ایران در برابر زورگویی ها زورگویی هاست.

وی با تشریع ابعاد فشار روانی پرداخت و افزود: دشمن  نقاط قوت نظام اسلامی را تبدیل به نقاط ضعف  میکند و  مسئله هسته ای، توان موشکی، نقش منطقه ای و حمایت ایران از مظلومان جهان را به عنوان عواملی برای تبیین ابعاد روانی امر بکار خواهد گرفت .

امام جمعه گیلانغرب  در جمع مومنین گیلبانغرب  به اهداف خصمانه دشمنان در عرصه عملیات روانی را سیاه نمایی اوضاع اقتصادی اجتماعی و امنیتی و فرهنگی کشور،ناامید کردن مردم نسبت به حل مشکلات کشور در آینده،کتاب اسانسور پیشرفت های شگرف کشور در عرصه های علمی و سازندگی،بر هم زدن انسجام و وحدت ملی با ایجاد شکاف میان مردم و مسئولان و معرفی برجام و مکمل های آن به عنوان کلید حل مشکلات کشور و رفع همه تحریم ها  یاد کرد .

 وی در ادامه به عملکرد نهادهایی با روحیه انقلابی چون قرارگاه خاتم در ارایه خدمات بسیار ارزشمند اشاره کرد و ابراز نمود : نباید با وجود ترفندهای خصمانه دشمن عملکرد های دلسوزانه را نادیده گرفت و باید در مقامل دشمن بصیرت داشت .