مطلع الفجر10:41 - 1397/03/23
تصویری،توصیفی؛

همایش طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در گیلانغرب برگزار شد+ تصاویر

مطلع الفجر:همایش گروههای طلایه دار امر به معروف و نهی از منکر با حضور امام جمعه شهرستان گیلانغرب ،دادستان و دیگر اعضای گروه های طلایه دار در حسینیه سپاه گیلانغرب برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار مطلع الفجر،همایش گروههای طلایه دار امر به معروف و نهی از منکر و همچنین آموزش تیم‌های تذکر لسانی با وجود امام جمعه شهرستان گیلانغرب و،دادستان و دیگر اعضای گروه های طلای دار در حسینیه سپاه گیلانغرب برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین خاص امیری امام جمعه گیلانغرب در همایش طلایه داران امر به معروف  ضمن اشاره به ابعاد دینی اسلامی و اخلاقی این فریضه بزرگ اسلامی گفت: اهل ایمان و معتقدان راستین به دین خدا وند همواره در میدان حاضر هستند. و حتی به خاطر رضای خداوند از جان مال و خانواده خود می گذرند.
وی همچنین با اشاره به رسالت آمران به معروف و ناهیان از منکر که از آنها به عنوان طلایه داران امر به معروف یاد می‌شودابراز داشت: آمران به معروف و ناهیان از منکر باید عالم به معارف و منکرات باشند زیرا در غیر این صورت ممکن است خود به مروج منکری تبدیل شوند.

 فرمانده سپاه گیلانغرب نیز  در همایش آموزش تیمهای تذکر لسانی ابراز داشت: طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نباید تنها وظیفه خود را مقابله با بدحجابی بدانند بلکه همه پدیده‌های پیرامونی این واجب الهی باید مدنظر باشد.
سرهنگ پاسدار معصومعلی محمدی ابراز داشت :همه ما در اجرای امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک فریضه الهی مأمور به انجام وظیفه هستیم.

 آقای عبدی دادستان گیلانغرب  در پایان مراسم  ضمن توجیه و توضیح در مورد رسالت حقوقی و قضایی در این حوزه  از حمایت قاطع از آمران به معروف و ناهیان از منکر خبر داد و گفت: در همین راستا شعبه ای نیز در دادگستری‌ها دایر شده است.