مطلع الفجر11:36 - 1397/03/20
انتقاد بی پرده استاندار کرمانشاه به مدیران استانی؛

بازوند: خسته شدم بس که از مدیران کرمانشاه کم کاری دیدم

مطلع الفجر: استاندار کرمانشاه گفت: طی مدت ۸ ماهه تصدی من در استانداری کرمانشاه، بس که از مدیران کم کاری دیدم و به زور باید آنها را مجبور به انجام کاری کنم خسته شدم.

 مطلع الفجر/هوشنگ بازوند عصر امروز یکشنبه در چهاردهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: مدیری که دغدغه اشتغال نداشته باشد و نگران بحث بیکاری مردم نباشد به هیچ وجه نمی‌تواند مدیر خوبی باشد.

استاندار کرمانشاه در ادامه افزود: متأسفانه مثل اینکه مدیران اینجا جمع شده‌اند که کار مردم را انجام ندهند و فقط سنگ اندازی کنند که این نوع عملکرد موجبات گلایه مردم را فراهم کرده است.

بازوند ضمن ابراز گلایه از کم کاری مدیران استان، خاطر نشان کرد: طی مدت ۸ ماهه تصدی من در این منصب از بس از مدیران کم کاری دیدم و به زور باید آنها را مجبور به انجام کاری کنم خسته شدم.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: متاسفانه برخی مدیران آنقدر سنگ اندازی می کنند که سرمایه گذار احساس نا امنی جهت سرمایه گذاری دارد و احساس می‌کند نمی تواند در این استان کاری را پیش ببرد.

 استاندار کرمانشاه خطاب به مسئولان بانک‌ها گفت: باید برای خارج کردن واحدهای صنعتی از رکود تمام تلاش خود را بکار بگیرید، اگر کار انجام ندهید چه کسی می‌خواهد جوابگوی مردم بیکار استان باشد!

بازوند تصریح کرد: ظرف مدت ۴۸ ساعت باید نسبت به رفع مشکل این واحد اقدامات لازم را انجام دهند.