مطلع الفجر14:02 - 1397/03/07
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه؛

کتابخانه روستایی کل کش در دهستان حیدریه گیلانغرب خرداد افتتاح می شود+ تصاویر

مطلع الفجر:مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه از تکمیل کتابخانه روستایی کل کش در دهستان حیدریه این شهرستان تا پایان خردادماه خبرداد.

 به گزارش مطلع الفجر ،مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه در سفر یک روزه خود به گیلانغرب  در گفتگویی از  برنامه های جدید در راستای ارتقاء سطح مطالعه در استان خبرداد .

حسنی خوانسار تصریح کرد : اجرای طرح کتابخانه گردی، خرید کتاب از نویسندگان بومی واجرای برنامه های متنوع برای جذب بیشتر کودکان و نوجوانان به کتابخانه ها از جمله این اهداف است.

وی از تکمیل کتابخانه روستایی کل کش در دهستان حیدریه این شهرستان تا پایان خردادماه خبرداد.

این مقام مسئول همچنین با هدف ایجاد انگیزه و تعالی و توسعه فرهنگ کتابخوانی ابراز داشت : تا پایان امسال ثبت نام و عضویت در شهرستان گیلانغرب رایگان است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه   توزیع اسباب بازی، نشریات ، کتاب و اجرای برنامه های متنوع قصه گویی ، جمع خوانی و... در مناطق زلزله زده نیز از دیگر اقدامات مجموعه کتابخانه های عمومی ذکر نمود.

همچنین در  نشستی که با حضور مسئولان متولی  برگزار شدسرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب با بیان اینکه 4 کتابخانه عمومی با 56 هزار مجلد کتاب و1820 عضو در شهرستان فعالیت دارند از پیگیری و مجوز احداث وبازسازی کتابخانه تخریب شده  شهید مصطفی خمینی در مجموعه فلاحت این شهرستان  که درجریان زلزله آسیب دیده است خبرداد .

محمودیان تصریح کرد: درحال حاضر به اذا هر صد نفر 90 جلد کتاب در شهرستان موجود است اما درزمینه عضویت باید برنامه ریزی بهتری صورت گیرد.