مطلع الفجر11:13 - 1397/02/25
رییس کمیته امداد گیلانغرب؛

62 واحد مسکونی بازسازی شده مددجویان کمیته امداد در آستانه بهره برداری است+ تصاویر

مطلع الفجر:رییس کمیته امداد گیلانغرب از پیشرفت خوب ساخت و سازها در حوزه مددجویان این نهاد خبر داد و گفت :62 واحد مسکونی خسارت دیده مددجویان کمیته امداد گیلانغرب بعد از بازسازی در آستانه بهره برداری است.

علی اصغر برق پور در گفتگو باخبرنگار مطلع الفجر ضمن رضایت از روند ساخت و سازها در عرصه مسکن مددجویان خسارت دیده در زلزله اخیر اظهار داشت :  طی زلزله بوقوع پیوسته در گیلانغرب  2065 واحد  مسکونی مددجویان تحت پوشش  خسارت دید .
 وی تصریح کرد : از مجموع واحدهای خسارت دیده  مددجویان 1142 واحد  به شکل تعمیری و 923 واحد نیز احداثی کارشناسی شده اند .
برق پور افزود:از این واحدها  506  فقره به بانکهای عامل معرفی شده که از این حیث 264 مورد در زمره واحدهای تعمیری و 246 مورد نیز احداثی بوده اند که 242 مورد انها وام دریافت کرده و 242 مورد دیگر در مرحله پی کنی و شروع به کار اند .
رییس کمیته امداد گیلانغرب ابراز داشت: از واحدهای یاد شده 62 واحد  در مرحله نهایی و سقف زنی  هستند که 9 واحد انها به صورت کامل تکمیل شده اند .
وی در خصوص واگذاری تسهیلات بلاعوض در این عرصه نیز گفت : تاکنون 200 میلیون تومان  نیز به 20 خانوار  خسارت دیده  مساعدهای بلاعوض پرداخت شده است .
این مسئول با عنوان اینکه دغدغه نهاد مقدس  کمیته امداد رفع مشکلات خانواده های مستمند است عنوان کرد: ما در کمیته امداد گیلانغرب با جدیت و تلاش پیگیر تسریع در وضعیت ساماندهی و رفع مشکلات مددجویان خسارت دیده در زلزله هستیم و امار فوق موید پیگیری های مکرر این نهاد  است
 هم اکنون شهرستان گیلانغرب با 72 هزار نفر جمعیت در غرب استان کرمانشاه بیش از  3 هزار و 420 خانوار با 7 هزار و 834 نفر جمعیت از خدمات مختلف حمایتی کمیته امداد برخوردار هستند..