مطلع الفجر11:49 - 1397/02/16
تصویری ، توصیفی؛

همایش اردویی، فرهنگی و ورزشی بازنشستگان سپاه گیلانغرب برگزار شد +عکس

مطلع الفجر:همایش اردویی فرهنگی ورزشی بازنشستگان سپاه درگیلانغرب برگزارشد.

به گزارش خبرنگار مطلع الفجر،همایش اردویی فرهنگی ورزشی بازنشستگان سپاه درگیلانغرب برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گیلانغرب در این همایش ضمن اشاره به شعار سال به لسان مقام معظم  رهبری بر ضرورت تبیین و فرهنگ سازی در این خصوص تاکید کرد و ابراز نمود:همه ما باید با پرچمداری  فرهنگ سازی در راستای عمل به فرامین رهبری در خصوص شعار سال و اهمیت نگاه به تولید داخل را در بین خانواده های خود اغاز و عملیاتی نماییم .

 سرهنگ معصومعلی محمدی تصریح کرد :استفاده از کالای داخلی  و ایرانی در واقع حمایت از تلاش و استعدادهای فرزندان این کشوز و کمک به رویه خودکفایی  و استقلال هرچه بیشتر نظام  است .

وی گفت : امروز به یمن جایگاه متعالی و عزتمند جمهوری اسلامی و وجود رهبری فرزانه و مدبر و همت فرزندان این ملت کشورما  از چنان جایگاه مقتدر و تاثیر گذاری در منطقه و بلکه جهان برخوردار است که امروز به الگویی برای بسیاری از امم بدل شده است .

این مسئول به جایگاه امنیت در  کشور اشاره کرد  و ابراز داشت: علی رغم نا ارامی  و اشوب و درگیریهایی که در خاور میانه و منطقه وجود دارد  و جنگ افروزی هایی که دشمنان در مسیر انقلاب دارند  خوشبختانه و خدا را شکر جمهوری اسلامی و کشور ما ایران به مانند جزیره امنیت و اسایش در منطقه خود نمایی میکند و از جایگاهی رفیع در حوزه امنیتی و اقتدار برخوردار است .

 در ادامه این مراسم برنامه های متنوعی در زمینه ورزشی و فرهنگی به همت کانون بازنشستگان سپاه و با حضور بازنشستگان این مجموعه برگزار شد .