مطلع الفجر15:48 - 1397/02/10

آیین گرامی داشت تجلیل از شورا ها در گیلانغرب برگزار شد / اجرای 100طرح خدمات عمران روستایی در گیلانغرب

مطلع الفجر:آیین تجلیل از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای گیلانغرب به مناسبت روز ملی شوراها برگزار شد .

 به گزارش خبرنگار مطلع الفجر ،در مراسم تجلیل از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای گیلانغرب  که به مناسبت روز ملی شوراها برگزار شد   سرپرست فرمانداری گیلانغرب اظهارداشت:برای اجرایی شدن این طرح ها در مجموع 10 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
محمودیان تصریح کرد: این طرح ها در بخش های اجرای طرح روکش آسفالت معابر ، جدول گذاری ، بهسازی معابر و احداث کانال مهار آب های سطحی بوده است.
این مقام اجرایی دولت تاسیس شوراهای اسلامی شهر و روستا را به عنوان یکی از ارکان نظام و تبلور زیبای مردم سالاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد و گفت: همه ما به اهمیت شورا و مشاوره در اسلام به خوبی آگاهیم و می دانیم شورا ستون فقرات نظام اسلامی است.
سرپرست فرمانداری گیلانغرب ادامه داد: شوراها یک شیوه اجتناب ناپذیر در مدیریت جامعه اسلامی محسوب می شوند و برخاسته از آراء و خواست مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام و انقلاب هستند.
محمودیان اظهارداشت: همدلی ، هماهنگی و انسجام اعضای شورا با یکدیگر و با دولت بدون شک در شناخت کمبودها و نارسایی ها در بخش های مختلف موثر است که با برنامه ریزی و ارائه طرح های مناسب ، پیشرفت و توسعه شهر و روستا را به همراه دارد.
در پایان این آیین از خدمات یکسال گذشته اعضای شوراهای اسلامی شهرستان گیلانغرب تجلیل شد.