مطلع الفجر15:17 - 1396/12/26

گیلانغرب در تدارک میزبانی میهمانهای نوروزی/کمیته 10 گانه اماده خدمت رسانی

مطلع الفجر:شهرستان گیلانغرب از روزهای قبل با فعالسازی ستاد خدمات نوروزی شهرستان ،مقدمات میزبانی و کیفیت بخشی تسهیلات خود را به مهمانهای نوروزی تدارک دیده است .

 به گزارشخبرنگار  مطلع الفجر،شهرستان گیلانغرب بیش از 72  هزار نفر جمعیت دارد که دارای  مناطق بسیار سر سبز چون دیره ، گلین و میاندار و حتی تعداد کثیری اثار تاریخی و اماکن باستانی  نظیر اتشکده حسن زوردار و کاخ اربابی و قلعه مهر نگار است که از این حیث شهرستان را به مکان خوبی برای بازدید میهمانهای نوروزی بدل کرده است .

از سویی وجود چنین مهمانهایی در شهرستان توجه به کیفیت بخشی هایی در حوزه میزبانی را برای شهرستان و مسئولان ان محرز و مسجل تر  و وظیفه ارائه خدمات بهتر را دو چندان می کند .

 

هر ساله و در استانه تعطیلات نوروز و سال نو مسئولان شهرستانی  و مدیران اجرایی  شهرستان در راستای اماده شدن برای ارائه خدمات و تسهیلات مطلوب تر به مهمانان نوروزی  و کاروانهای راهیان نور جلساتی را  برگزار و کمیته هایی را فعالسازی میکنند .

 

 در همین راستا و در حوزه  خدمات رسانی و اقدامات قبل از نوروز  فرماندار گیلانغرب در گفتگویی  از توسعه خدمات و تسهیلات نوروزی در گیلانغرب خبر دادو اظهار داشت: در راستای خدمات رسانی شایسته و  مطلوب به مسافران نوروزی 10 کمیته خدمات رسان سفر نوروزی  این شهرستان تشکیل  و تاکیدات لازم برای استفاده  و بکارگیری کلیه امکانات  در راستای نهایت خدمات دهی انجام شده است.

 

 

محمودیان افزود: کمیته های10 گانه تدارک دیده شده  وظایف مختلفی در راستای خدمات رسانی به مهمانان نوروزی بر عهده دارند تا با ایجاد تسهیلات مناسب مهمانان ورودی با خاطره ای خوش این شهرستان را ترک کنند

وی ابراز داشت : کمیته خدمات  امداد و نجات، خدمات حمل و نقل  و ترافیک ، کمیته خدمات انتظامی  امنیتی  و ترافیک شهری، کمیته هماهنگی امور شهرداری ها  و دهیاری ها ، کمیته اسکان  و رفاه ، کمیته نظارت و تنظیم بازار ،کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایتها ، کمیته خدمات بهداشتی ف سلامت  و محیط زیست ، کمیته برنامه ریزی ، اطلاع رسانی  و مجازی  کمیته های تدارک دیده  برای انجام خدمات دهی در نوروز هستند .

 فرماندار گیلانغرب یاد آور شد: در زمینه  رفع نقاط آسیب دیده راه های برون و درون شهری، مرمت و لکه گیری راهها، خط کشی، نصب علائم راهنمایی و رانندگی، ساماندهی بوستان ها و ایجاد فضای سبز و نورپردازی مکان های مختلف ، ایجاد روشنایی کمپ های مهمانهای نوروزی ، ارایه خدمات فعال و کیفی بانکها به مردم ، نظارت مستمر دستگاههای نظارتی بر بازار  در آستانه عید نوروز در گیلانغرب در دست اقدام است.