مطلع الفجر12:18 - 1396/12/10
گزارش تصویری تشریحی؛

برگزاری سلسله برنامه های آموزش مصادف با هفته سلامت مردان در گیلانغرب + تصاویر

مطلع الفجر: کارشناس بهداشت گیلانغرب با اشاره به اهمیت سلامت مردان ،از برگزاری سلسله برنامه های آموزش هفته سلامت مردان در این شهرستان خبر داد .

مظفر پروین کارشناس بهداشت  گیلانغرب در گفتگو با خبرنگارمطلع الفجر  ضمن تاکید به اهمیت سلامت عمومی و نگاه خوشبینانه به پیشگیری، در جامعه اظهار داشت:بسیاری از خطرات بهداشتی که سلامت مردان را تهدید می‌کند، قابل پیشگیری است.

وی جایگاه ورزش و فعالیتهای بدنی در قشر مردان را سلامت آفرین خواند و تصریح کرد :باید گفت که قشر مردان   میتوانند با اندک تغییراتی در شیوه زندگی  با بهره مند شدن از سطح سلامت بالاتر  عمر طولانی تری داشته باشند .

پروین ابراز کرد :  نظر به شیوع کم تحرکی و تاثیر آن بر کلیه ابعاد سلامت افراددر جامعه و نقش آن در افزایش بیماری های  متعدد به ویژه در مردان، ورزش و فعالیت بدنی به عنوان محور اصلی پویش سلامت ملی مردان در سال جاری انتخاب شده است.

این کارشناس بهداشت  به برگزاری دوره های  آموزشی مداوم  در بین اقشار مختلف مردن  در شهر و نهادهایی مانند بهزیستی و کمیته امداد و .... اشاره کرد و گفت : آموزش چهره به چهره با تشریح راههای پیشگیری  بهترین روش است که بهداشت گیلانغرب اتخاذ کرده است .

شعار امسال هفته ملی سلامت مردان ایران نیز "ورزش کلید طلایی سلامت مردان بود".