مطلع الفجر12:38 - 1396/11/22

تجلی حماسه حضور مردم گیلانغرب در یوم الله 22 بهمن+ عکس

مطلع الفجر:مراسم رهپیمایی یوم الله 22 بهمن امروز درشهرستان مقاوم گیلانغرب با شکوه تمام برگزارشد .

به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،مراسم رهپیمایی یوم الله 22 بهمن امروز درشهرستان مقاوم گیلانغرب با شکوه تمام برگزارشد.

مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه دومین شهر مقاوم کشور  بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن عشق و ارادت خود را نسبت به انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.

با وجود آنکه ساعت آغاز راهپیمایی ۹٫۳۰ اعلام شده بود، مسیر راهپیمایی در پایتخت کلهر گیلانغرب همیشه سر افراز  از ساعت‌ها پیش مملو از مردمی بود که برای تجدید بیعت با امام و رهبری حضور یافته بودند و لحظه لحظه بر خیل جمعیت افزوده می‌شود. 

سخنران مراسم مدیرکل اوقاف استان کرمانشاه بود که در سخنانی حضور باشکوه مردم را نشانگر علاقه و حمایت آنها از نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان نمود و گفت: دنیا بداند علیرغم همه مشکلات مردم ما همچنان استوار پشت انقلاب اسلامی ایستاده اند و همه باید قدر این ملت را بدانیم.

 وی ابراز داشت:امروز حضور ملت ایران پایه های استکبار را یکبار دیگر به لرزه در آورد و درود بر حضور سبز همه شما مردم همیشه مدافع ارمانهای انقلاب و نظام اسلامی که به حق وفاداری خود را به منصه ظهور نشاندید .

مدیرکل اوقاف استان کرمانشاه ابراز داشت :انقلاب اسلامی در قرن اخیر تحولی را در احیای اموزه های اسلامی بوجود اورده و استکبار از این خیزش و تعالی معنوی به تنگ آمده است و همواره از بدو انقلاب  در صدد مشکل افرینی برای نظام و ملت ایران بر آمده و به حق امروز این حضور پرشور و با بصیرت شما مردم عزیز تو دهنی محکمی به دشمنان نظام و ملت ایران اسلامی بود  .

انقلاب اسلامی در قرن اخیر تحولی را در دنیا