مطلع الفجر13:51 - 1396/11/21
بیانیه سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه؛

حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث استحکام خط انقلاب می شود

مطلع الفجر: سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه در بیانیه ای از عموم مردم انقلابی و همیشه در صحنه کرمانشاه به ویژه اصحاب فرهنگ و هنر برای شرکت در راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن دعوت به عمل آورد.

به گزارشمطلع الفجربه نقل ازطاق نیوز، سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه در بیانیه ای از عموم مردم انقلابی و همیشه در صحنه کرمانشاه به ویژه اصحاب فرهنگ و هنر برای شرکت در راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن دعوت به عمل آورد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

دهه فجر یادآور رشادت ها، حماسه ها، ایثارها و شهادت و جانفشانی ملت ایران در مقابل ظلم و ستم مستکبران تاریخ است. ملت ایران در ۲۲ بهمن ۵۷ بعد از سالها مجاهدت و شهادت به استقلال و آزادی دست یافتند و حماسه بزرگ انقلاب ایران را در تاریخ به نام خود ثبت کردند.

انقلاب اسلامی ایران، تداوم مسیر نهضت امام حسین ( ع) بود و ثمره خون های ریخته شده در کربلا در بهمن ۵۷ به بار نشست.

ملت ایران با انقلاب معنوی خود در بهمن ۵۷ ندای آزادگی و آزادی در جهان سر دادند و نظام سرمایه داری با احساس خطر از این انقلاب تمام توان خود را برای نابودی آن بکار گرفت و با راه اندازی جنگ هشت ساله و تحریم های ناجوانمردانه و انواع فتنه های گوناگون تلاش کردند به مطامع خود دست یابند ؛ اما درایت و رهبری حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و بصیرت ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی مانع از آن شد که دشمنان به اهداف خود دست یابند.

اینک که انقلاب اسلامی ایران در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند خود قرار گرفته است و دشمنان روز به روز به دنبال ناامید کردن مردم از نظام هستند حضور گسترده مردم می تواند پاسخ محکمی به یاوه گویی های دشمنان باشد.

ملت ایران اگر چه  از  فساد ، تبعیض و بیکاری جوانان گله مند هستند اما آگاهانه به دنبال دفاع از ارزشهای انقلاب خود هستند و اجازه نخواهند داد دشمنان در صفوف متحد و یکپارچه ملت و مسئولان خدشه ای وارد کنند.

سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه ضمن تبریک سی و نهمین بهار انقلاب و ورود به چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران از عموم مردم انقلابی و همیشه در صحنه کرمانشاه به ویژه اصحاب فرهنگ و هنر دعوت بعمل می آورد تا در دراهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ۹۶ شرکت نمایند.

سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه