مطلع الفجر11:55 - 1396/11/21
بیانیه بزرگان و معتمدان طوایف و روسای بزرگ #ایل_غیور_کلهر (گیلانغرب)؛

در طلیعه 22 بهمن ،ما بزرگان و معتمدین همراه با جوانان تا ایران اسلامی هست ، مرزهایش را با جان خویش پاسبانیم/انتظارما گشایش درکار مردم است

مطلع الفجر:بیانیه بزرگان و معتمدین شهرستان گیلانغرب در پاسخ به انتشار بیانیه اعتراضی فرصت طلبان شهرستان منتشر شد.

 مطلع الفجر:در بیانیه بزرگان و معتمدین شهرستان گیلانغرب در پاسخ به انتشار بیانیه اعتراضی فرصت طلبان شهرستان که رسانه معاند و سلطنت طلب آمد نیوز با هدف ایجاد اغتشاش و ناآرامی در دومین شهر مقاوم کشور منتشر کرده بود چنین آمده است ؛
  خوشحالیم و مفتخریم که در مملکت اسلامی خویش سی و نهمین بهار انقلاب را جشن می گیریم . سی و نه بهار از روزهای تلخ و شیرینی که بر مردم ما گذشت .روزهای شیرین طلیعه فجر و روزهای تلخ جنگ و آوارگی . ما تلخی ها و شیرینی های زیادی را با صبر و استقامت در کنار یکدیگر گذراندیم و میرویم تا در روزهای طلایی افتخار آفرینی میهن در صحنه های مختلف جهانی بزرگی و شکوه را به نظاره بنشینیم.
مردم شریف و نجیب گيلانغرب ،این شهرستان شناسنامه دفاع و افتخار است. ما مرزداران مدافع حق و صبور ایران اسلامی بودیم و هستیم . هنوز صدای شیون مادران از بمباران خونین سال 62 در کوچه های شهر شنیده می شود . هنوز مردان تیپ مسلم ابن عقیل( ع) در تنگه حاجیان و شیاکوه و اوزین جنازه هایشان برنگشته است اما ما همچنان راسخ و استوار ایستاده ایم تا ایران باشد ، تا وطن باشد و دلدادگی فرزندانش.
ما پیران موی سپیده کرده در کنار جوانان نوخاسته در سنگر دفاع از وطن ایستاده ایم . برای ما دفاع از مرز و بوم فقط در سرحدات مرزی و جغرافیایی تعیین شده معنا ندارد . ما پاسداران دفاع از حیثیت اسلام و انقلاب اسلامی هم هستیم . انتقاد دلسوزانه برای سازندگی و رفع مشکلات این شهر "شهید "واجب است که اگر نگوییم و ننویسیم خیانت کرده ایم به خون جوانانمان . نقد باعث رشد و حرکت رو به رشد می شود. اگر بمانیم در تعریف و تمجید ، می پوسیم ، می میریم.  پس در چارچوب نظام جمهوری اسلامی وبا رعایت احترام به قانون مطالبه گری حق ماست و این حق را برای سرافرازی پرچم ایرانن اسلامی ادامه می دهیم .
 #رهبر_معظم_انقلاب_اسلامی توجه ویژه ای به گيلانغرب داشته و دارند. در سفر خود در گذشته از این شهر زیبا گفتند که :"گيلانغرب در جنگ ، درس خوبی پس داد ".حجت را بر مسئولان تمام کردند . حضور نماینده ویژه ایشان سردار وحید حقانی به نیابت از معظم له در زلزله اخیر نشان داد رهبر همچنان عاشقانه این شهر را دوست دارد. نام #گيلانغرب با نام #رهبری و دفاع و مقاومت گره خورده است. فرزندان ایران و رهبری و انقلاب از چیزی باکی ندارند .نه از سرزنش های دوستان نامهربان ، نه گاهی از عدم توجه مسئولان ما سالهاست یاد گرفتیم آرام باشیم و سربه زیر و سخت.
در طلیعه 22 بهمن یادآور روزهای حق خواهی مردم ایران ،ما بزرگان و معتمدین طوایف مختلف همراه با جوانان فهیم اعلام می کنیم:تا ایران اسلامی هست وجان ماهست ، مرزهایش را با جان خویش پاسبانیم.از ناملایمت ها هراسی نداریم .

مطالبه گری را حق خود دانسته و با رعایت موازین آنرا برای رونق بخشیدن به تن این شهر مظلوم و مجروح خواستاریم .دست مسئولانی که دل در گرو این سرزمین و مردم را دارند می بوسیم و از مسئولانی که ما را گاهی فراموش می کنند انتظار گشایش کار مردم را داریم .مادامی که مسئولی خود را برادر این مردم شهید پرور با اينهمه ایثارگر و آزاده و جانباز و فرزندان رعنا قامت شهیدش بداند برادریم .باز هم از خداوند منان عزت و بزرگی ایران اسلامی را خواستاریم و امیدواریم روزنه های امید و کار و تلاش از همین خاک دوباره زنده شود .

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم که آسودگی ما عدم ماست.
چو ایران نباشد تن من مباد.
بدین بوم و بر چو یک تن مباد.