مطلع الفجر13:05 - 1396/11/18

دیدار صمیمانه دکتر جلیلی با عشایرشهرستان گیلانغرب+ عکس

مطلع الفجر:دکتر سعید جلیلی با جمعی از عشایرشهرستان گیلان غرب در تنگه جاجیان دیدار کرد .

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر، جمعی از عشایرشهرستان گیلان غرب در تنگه حاجیان با دکتر سعید جلیلی دیداری صمیمانه داشتند .

 در این دیدار عضو  ممجمع تشخیص مصلحت نظام  ضمن خرسندی از اینکه در جمع عشایر و مرزداران غرب استان کرمانشاه و دومین شهر مقاوم کشور  حضور دارد ابراز داشت : شهرستان گیلانغرب به همت مردانی بزرگ و عشایری غیور و مرزدار 8 سال دفاع مقدس بپای انقلاب و ارمانهای امام  و هبری   توانست در دوران دفاع مقدس سندی زرین و افتخار آمیز را از مقاومت بجا بگذارد .

 وی تصریح کرد:امروز عشایر به مانند سالهای دوران دفاع مقدس اما در جبهه ای دیگر بنام اقتصاد مقاومتی حضور پیدا کرده و با تولیدات خود  قدمهای حائز اهمیتی را برای توسعه و تبیین امر خودکفایی به کار گمارده اند که این خود شایسته تقدیر است .

  در ابتدای این مراسم فرمانده حوزه بسیج عشایری شهرستان گیلانغرب ضمن ارایه گزارشی از وضعیت عشایر منطقه  گفت:عشایر استان کرمانشاه خصوصا شهرستان گیلانغرب در 8 سال دفاع مقدس وفاداری خود را به انقلاب ثابت کرده اند.

عباس غلامی فرد تصریح کرد:امروز نیز با تولید سالانه  خود در استان سهم مهمی در نهادینه کردن خودکفایی و امر اقتصاد مقاومتی با تولیدات بیش از 30 هزار تن انواع محصولات دامی  دارند .

عشایر شهرستان گیلانغرب  ۱۵۰۰ خانوار با جمعیت ۸۲۰۰ نفر تشکیل می دهندکه در مجموع عشایر شهرستان گیلانغرب با ۲۰۰ هزار رأس دام نقش مهمی را در تأمین فراورده های دامی استان برعهده دارند.